תאורת חירום

Dewalt DCL043

Dewalt DCL043

יצרנית כלי העבודה החשמליים דה וולט (DeWalt) משיקה פנס עבודה מאסיבי בטכנולוגיית ה-LED החסכונית-אך-רבת-העוצמה בשם DCL043. למעשה מדובר יותר בזרקור 20V קומפקטי מאשר בפנס ידני הודות לעוצמת התאורה הגבוהה שלו, בהירות האור והיכולת למקד אותו. לדה-וולט DCL043 שני מצבי תאורה: האחד מאיר בעוצמה של 1,000 lumen ובאור לבן בהיר, השני מייצר אור אדום בעוצמה של 90 lumen. המצב הראשון נועד לתנאי עבודה הדורשים את מלוא העוצמה ומירב התאורה שניתן להשיג באותו הרגע. במצב השני מומלץ להשתמש כאשר נדרשת תוארה סביבתית בעוצמה נמוכה, לאפשר ראיית לילה סבירה וכערך מוסף – לחסוך בצריכת החשמל. עוד ניתן לווסת את עוצמת התאורה באמצעות מספק נורות ה-LED המופעלות, כאשר מתוך ה-3 הבהירות ניתן להפעיל אחת, שתיים או את כל שלושת הנורות, לפי הצורך.
זה האחרון, אגב, מסופק מסוללה נטענת והניתנת להחלפה בעוצמה של 20V המוכרת ממגוון כלים נטענים אחרים של היצרנית, מה שכמובן מהווה יתרון משמעותי למי שכבר אוחז בציוד נטען מתוצרת דה-וולט.

Dewalt DCL043

Dewalt DCL043

הפנס DCL043 החדש ניתן להעמדה על בסיסו (העליון והאחורי) כאשר המצע ישר או תלייה, כאשר ניתן לכוון את זווית ראש התאורה בטווח שבין 0 ל-90 מעלות. הוא עמיד בפני אבק ומים ויחידת התאורה מוקפת מגן גומי עבה לספיגת המכות ומניעת פגיעה בבית הנורות. מבנה בית הנורות המאסיבי כולל חרכי אוורור בכדי לספק הגנה בפני מכות ופגיעות יחד עם יכולת צינון יעילה של הפנס, בעיקר כאשר הוא מונח זמן ארוך ביד.

Dewalt DCL043

Dewalt DCL043

בדה-וולט מייעדים את פנס ה-Heavy Duty הזה כמובן לעבודות חוץ בחשיכה, אך גם לעבודה במבנים גדולים, איתור דליפות ונזילות בלילה, במצבים בהם נדרש אור בהיר ככל הניתן והמפוזר על שטח גדול, עובדי תחזוקה ושירותי חירום, שירותי שדה וכל מי שנדרש לתאורה רבת עוצמה, בתנאי שדה.