מעמיס קומפקטי חדש לקטרפילר

Cat 903C

Cat 903C


קטרפילר משיקה את המעמיס הקומפקטי החדש 903C – כלי רב שימושי המותאם למגוון שווקים, בהם תשתיות ועבודות עפר, בניין, תעשייה, שימוש מוניציפאלי, גינון וחקלאות. ה-CAT 903C החדש שוקל 4,154 ק"ג מוכן לעבודה, ומצויד במנוע CAT C2.4 מתקדם ונקי העומד ב-Tier 4 ומציע 42 כ"ס.

מחפשים מעמיס? שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

מחפשים מעמיס? שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

הכוח מועבר אל כל הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטאטית והעברת כוח סופית פלנטארית עם מפחיתי כוח בטבורים. נעילות דיפרנציאל מוצעות כסטנדרט או כאופציה בתשלום, תלוי בשווקי המכירה, במטרה לאפשר מחיר תחרותי למי שאינו נדרש לפונקציה זו. ה-CAT 903C מאפשר מהירויות נסיעה של עד 16 קמ"ש.
דגש רב ניתן בתכנון לתא המפעיל, המתיימר להציע מרווח נדיב מאוד ביחס לגודל הכלי, שדה ראיה מעולה סביב ונוחות בשהייה ארוכה וממושכת בתוכו הודות לתכנון ארגונומי מתקדם – מבטיחים בקטרפילר. לכניסה ויציאה מוצעות 2 דלתות, כך שניתן להגיע אל תא המפעיל מכל צד – תכונה מבורכת במיוחד בעבודה במקומות צרים וצפופים הדורשת גם כניסה ויציאה אל ומתא המפעיל. הדלתות כוללות חלק עליון של חלון הזזה. סביבת הנהג מגובה ביחידת הגה מתכווננת, יחידת שליטה במערכות ההידראוליות המתכווננת אף היא, כך גם הכיסא המרווח. יחידת המנוע מאחור תוכננה במיוחד – מבטיחים בקטרפילר – למקסם את שדה הראיה לאחור ולמטה – שוב, כחלק מתכונות חשובות עבור כלי הפועל במקומות קשים לתנועה ולתמרון.
גם נושא התחזוקה והטיפולים הודגש בתכנון, ומיקום המנוע יחד עם מבנה החופה מאפשרים גישה נוחה לכל נקודה במנוע, ממצב עמידה.

Cat 903C

Cat 903C


יחידת זרועות ה-Z-Bar כוללות מחבר אינטגראלי לחיבור וניתוק מהירים של מגוון כלים ואמצעים – מקוריים מתוצרת CAT או מתוצרת אחרת. למערכת ההידראולית ספיקה מרבית של 53 ליטר בדקה – די והותר להפעלת שורה ארוכה של כלים הידראוליים. כושר ההרמה בזרועות עומד על 1,770 ק"ג בעומס רכינה סטטי בסיבוב מלא. בקטרפילר מציעים את ה-903C החדש עם אופציה למשקולות נוספות מאחור ולבחירה מבין 3 צמיגים שונים – למצע קשה, צמיגים רחבים (בוץ, חול וכיו"ב) וצמיג עם שילוב התכונות דנן לשימוש מגוון ובתנאים משתנים.
שיווק ה-CAT 903C כבר החל.