משקל נוצה ביד

מפתח רינג CarbonLite Tools

מפתח רינג CarbonLite Tools

מפתח ברגים אחד זה לרוב לא משהו שיעיק במשקלו, גם אם נישא בכיס; סט מפתחות זה כבר משהו שיכול להפוך למעמסה מעיקה בשל משקל המתכת ממנה מפתחות כאלו עשויים. יצרנית אמריקאית בשם CarbonLite Tools מציעה מפתחות 'רינג-רינג' לברגים, העשויים חומר קל משקל, חזק מאוד …ויקר: קרבון – חומר על בסיס סיבי פחמן. סיבי פחמן מהווים בסיס לחומרים סופר-קלים וחזקים באופן קיצוני, ומשמשים בעיקר בתעשיות התעופה והרכב המתקדמות.
מפתח רינג CarbonLite Tools

מפתח רינג CarbonLite Tools


משקל סט של 5 מפתחות הוא 190 גרם בלבד והוא מוצע בשלב ראשון במידות האינצ'יות של 3/8", 7/16", 1/2", 9/16" ו-5/8" או במידות המילימטריות של 10, 12, 13, 14, 15 מ"מ.
לטענת אנשי היצרנית מדובר במפתחות ברגים (wrench) המתיימרים להציע חוזק קיצוני למרות משקל הזבוב. המפתחות עשויים למעלה מ-25 שכבות של בד מסיבי פחמן הדחוס בעוצמה עם דבק בין כל שכבה ומתוכו "חותכים" את צורת המפתחות. בשל מבנה החומר (הקרבון) ונטייתו להתפורר בחיכוך או בפגיעה כאשר אינו מצופה בחומר מגן, עשויות טבעות התפיסה של הברגים הנתונות בתוך המפתחות – איתם בא הבורג הנפתח או הנסגר במגע – מפלדה מוקשחת.
סט מפתחות רינג CarbonLite Tools

סט מפתחות רינג CarbonLite Tools


אנשי CarbonLite Tools מבטיחים כי סט מפתחות הקרבון שלהם מציע שילוב חסר תחרות בין משקל קליל לחוזק שאינו נופל מזה של מפתח מתכת מקביל בגודלו.
וכמה דורשים עבור התענוג? כ-155$ עבור סט של 5 מפתחות ומשלוח, בהזמנה אינטרנטית מאתר היצרנית (כנסו מכאן).