הגיע בדואר: דחפור …להרכבה עצמית!

דחפור סטראק Magnatrac RS196K להרכבה עצמית

דחפור סטראק Magnatrac RS196K להרכבה עצמית

יצרנית אמריקאית בשם סטראק (STRUCK) מציעה שלושה דגמים קומפקטיים של מיני-דחפור לשימוש "על אמת", עם יכולות של ממש והתאמה לעבודה אמיתית – רק בקנה מידה (מאוד) קטן; מה הגימיק? מיני מחפר המוצע כערכת חלקים – להרכבה ובנייה עצמיים. הרעיון הוא כמובן לאפשר חיסכון בעלויות, אך גם להציע לא מעט כיף וסיפוק בכך שניתן לייצר את כלי העבודה שלכם במו ידיכם, אפילו כתחביב משפחתי משותף. המיני מחפר החמוד הזה – לא מצאנו ביטוי הולם יותר – הוא לא צעצוע, אלא מיועד לעבודה של ממש, כמובן בהתאם למגבלות הגודל והכוח. זהו כלי הפונה לחובבים ובעלי משקים או בתים עם חצרות גדולות, אך כמובן גם לקבלנים, גננים או רשויות מוניציפאליות הנדרשות לעבודות דחפור בקנה מידה קטן, או במקומות צפופים מאוד לגישה. מרווח הגחון הוא 14 ס"מ והממדים הקומפקטיים אומרים אורך כולל של 129.5 ס"מ, רוחב של 104 ס"מ וגובה של 97 ס"מ. טווח המהירויות זהה בנסיעה לפנים ולאחור ועומד על 0-5 קמ"ש. המשקל העצמי עומד על 261 ק"ג בלבד – נתון שמאפשר הובלה בכל ארגז או נגרר. הכלי מגיע כאמור מפורק לחלקים, לפני צביעה כאשר כל חלקי המתכת משוכים בשמן מונע חלודה.
הבולדוזר הזעיר מכונה Magnatrac RS196K והוא נחשף לראשונה בסוף 2013 תוך הבטחה ל"מהפיכה בעולם כלי הצמ"ה הזעירים"; עתה מתחיל שיווקו – בעיקר באמצעות הדואר…
חלק מחלקי הדחפור; החלקים מגיעים לפני צביעה ומלווים עם הנחיות מפורטות לגבי הליך ההרכבה

חלק מחלקי הדחפור; החלקים מגיעים לפני צביעה ומלווים עם הנחיות מפורטות לגבי הליך ההרכבה


כאמור, אל תתנו לממדים הקומפקטיים ולמראה ה"צעצועי" להטעות אתכם; בסטראק מציעים את ה-Magnatrac RS196K למטרות עבודה של ממש, בכלל זה משימות פינוי ודחיפה עם הסכין הקדמית (המגיעה עם ערכת ההרכבה) ויכולות גרירה מרשימות. כבסיס משמש כלי סדרתי המוצע על ידי החברה זה מכבר – כשלם, ומוצר מוגמר – בשם RS1000. ה-Magnatrac RS196K דומה לו ברוב המכלולים, רק שכאן ההרכבה היא כאמור על הלקוח, וכך גם הצביעה. כל רוכש יכול לצבוע את הכלי הזעיר בדוגמת הצבע המדויקת של יצרן הצמ"ה האהוב עליו, ומן הסתם בכל צבע שיבחר. המנוע הוא מתוצרת בריגס&סטראטון בנפח 250 סמ"ק, ללא ציון ההספק.
דחפור סטראק Magnatrac RS196K להרכבה עצמית

דחפור סטראק Magnatrac RS196K להרכבה עצמית


מחיר ערכה שלמה – כולל סכין – הוא 3,622$, לפני משלוח. עם המשלוח מסופקים DVD יחד עם מדריך מפורט להרכבה, הכולל לא פחות מ-240 תמונות מפורטות, המסבירים כיצד להרכיב את הכלי ולתפעלו.
לפניה ליצרנית ה-Magnatrac RS196K, לחצו כאן.