מעמיס חזק חדש מ-Genie

ג'ני GTH-1256 מתיימר להיות המעמיס הטלסקופי החזק בקטגוריה שלו. הכנסו לפרטים

יצרנית ציוד ההרמה האמריקאי ג'ני (Genie) חושפת מעמיס טלסקופי חדש בשם GTH-1256 המתיימר להיות החזק בקטגוריה שלו. למעמיס כושר הרמה מרבי של קרוב ל-5.5 טון; בגובה הרמה מרבי (17.15 מ') עומד כושר ההרמה על 2.7 טון ובמפתח מרבי (12.8 מ') – על 1.6 טון.  

Genie GTH-1256

המעמיס הטלסקופי החדש מתווסף להיצע במטרה להציע ללקוחות כלי עם תפוקה ויכולות גבוהות יותר, בהתאם לדרישות העולות באופן תדיר בתחום, כך מסבירים אנשי היצרנית. בכלי החדש הושם דגם גם על הנדסת אנוש גבוהה ותחזוקה נוחה ופשוטה במטרה לקצר את זמני הטיפולים ולפשט טיפול בבעיות, כמו גם לאפשר תפעול נוח על ידי מגוון של מפעילים. מכאן שכלי זה מיועד בין היתר לשוק ההשכרות הגדל תדיר, או לקבלנים המחזיקים מספר גדול של כלים.

המנוע ממוקם בצד והנו מתוצרת דויץ, בעל הספק מרבי של 120 כ"ס. הכוח מועבר אל ארבעת הגלגלים באמצעות תיבת פאוורשיפט עם 4 מהירויות. ההינע הכפול הוא קבוע ועל כל אחד משני הסרנים מותקן דיפרנציאל מוגבל החלקה ויחד עם הצמיגים היחודיים – Enduro A/T – מובטחת אחיזה מיטבית בכל סוג מצע.

הקבינה חדשה בדגם זה ומציעה בין היתר מסך 7", מצלמת רוורס, התרעה בנסיעה אלורה ומזגן.

ג'ני תשיק את ה-GTH-1256 באופן רשמי בפני העיתונות וסוכני המותג במסגרת תערוכת צמ"ה באורלנדו, באמצע פברואר, ותחל בשיווק ובמכירות מיד לאחר מכן. יבואני ג'ני לארץ היא חברת  אמיר הנדסה מפ"ת.