מעמיס 20 טון חדש לדוסאן

דוסאן משיקה את ה-DL320-7 המבטיח שיפור מכל היבט ביחס לדגם היוצא

Doosan DL320-7

דוסאן משיקה מעמיס אופני חדש בקטגוריית ה-20 טון. דוסאן DL320-7 משויך לסדרת המעמיסים החדשה DL-7 והוא מוצע כסטנדרט עם כף הגדולה ב-7% בנפחה מהכף בדגמי 20 הטון הקודמים, ובכך גדלה התפוקה ביחס דומה ליחידת זמן. נפח הכף הסטנדרטית הוא 3.3 מ"ק. רוחב המעמיס – כולל הכף – הוא 3.0 מטרים בדיוק. אורכו עם כף על הקרקע הוא 8.53 מ' וגובהו – עד לקצה הקבינה – הוא 3.51 מ'.

Doosan DL320-7

מדחס אוויר עם מפוח אוויר מוצע כאופציה לניקוי יעיל של הקבינה. בתוך הקבינה החדשה מוצעת נוחות תפעול משופרת משמעותית ביחס לדגמים קודמים, מבטיחים בדוסאן; מערכת ההגה משופרת והבקרות האלקטרוניות מתקדמות ונוחות יותר לתפעול. הודות ל"מפתח חכם" המפעיל יכול להפעיל את המעמיס באמצעות מכשיר ללא הכנסת המפתח לשקע ייעודי ובכך ניתן לשלוט מרחוק בדלת, בנעילתה ופתיחתה. לוח הבקרה כולל גם שני שקעי USB.

הכיסא החדש הוא מדגם Actimo XXL מתוצרת Grammer הניתן לכוונון מכל היבט והוא כולל בין היתר חימום כסטנדרט. חגורת הבטיחות היא בעלת שלוש נקודות עיגון. מסך המגע החדש הוא ברוחב שמונה אינץ'. גם הג'ויסטיק חדש והוא משולב במשענת היד לטובת יכולת שליטה חלקה ומדויקת יותר של זרוע ההרמה. מערכת ה-EMCV מאפשרת חזרה אוטומטית, ביצוע תנועות חוזרות וספיגת זעזועים. זרוע ההרמה היא בשיטת ה-Z-kinematic של דוסאן, המתיימרת להציע כוחות פריצה גבוהים ויכולות הרמה מצוינות, בפרט לתפזורת כבדה. דוסאן מציעה כאופציה זרועות ארוכות יותר, בהתאם לצורך. המנוע הוא דוסאן 6-צילינדרי העומד בתקני שלב 5 ומייצר 271 כ"ס מרביים ב-1,800 סל"ד.  

יבואנית דוסאן לארץ היא חברת אמקול

Doosan DL320-7