מחפר 35 טון חדש מוולוו

וולוו משלימה את הפער בין מחפרי ה-30 וה-38 טון שלה עם דגם בינייים

Volvo EC350E

וולוו מרחיבה ומעבה את היצע המחפרים הבינוניים שלה עם הוספת הוולוו EC350E להיצע – באגר בקטגוריית ה-35 טון. מחפר זה ממוקם בין הדגמים הוותיקים יותר וולוו EC300E ו-וולוו EC380E.

הבאגר החדש מיועד למגוון משימות ולכן הוא מוגדר כ-General Use. עם גובה כולל (במצב הובלה) של פחות מ-4.0 מטרים (כולל הנגרר) מדובר בכלי הניתן להובלה ללא סידורים מיוחדים, על גורר סטנדרטי – מה שכמובן מפשט את החיים עבור בעל הכלי. המנוע המניע את הבאגר החדש הוא הוולוו D8M בנפח כ-8.0 ליטרים ועם 304 כ"ס מרביים.

Volvo EC350E

ככלי עבודה רב משימתי מיועד הוולוו EC350E החדש למנעד רחב של סוגי עבודה, ולכך תוכנן. בין היתר ניתן לקבוע את מהירות הורדת ה'בום' לפי סוג העבודה – ממהירה, לעבודות חפירה והעמסה כלליות, ועד לאיטית במיוחד, כאשר נדרש דיוק רב בעבודה. כמובן שהמגוון הרחב של האבזור, הציוד והמכונות המיועדות להתקנה על קצה הזרוע מבית וולוו מותאם גם עבור מחפר זה.

הקבינה מוכרת ממחפרים מעודכנים נוספים של וולוו, ומתיימרת להציע בידוד מצוין בפני רעשים ו-וויברציות, הודות למערכת משככים אינטגרליים. ניתן לנהוג ולשלוט במכונה באמצעות ה'ג'וי-סטיק' בלבד, ללא הצורך בדוושות, בכדי להפוך את הפעלת הכלי לאינטואיטיבית יותר. הג'וי-סטיק עצמו ניתן לכיול, כיוון והתאמה לנוחות המפעיל, בכלל זה יצירת קיצורי דרך לפעולות מסוימות להקלת ופישוט העבודה.

Volvo EC350E

כאופציה מוצעת מערכות עזר לעבודה המכונות Dig Assist ו-Active Control, המציעות בין היתר מבט דו או תלת-ממדי על הנעשה תחת הכף באמצעות המסך בקבינה, שליטה מדויקת בגובה, עומק וריחוק הזרועה, יכולת חזרה מדויקת אחר פעולות מסוימות, שקילה של הכף המלאה ועוד. בוולוו טוענים כי שימוש מושכל במערכות עזר אלו יכול להביא עד לכדי הכפלת התפוקה בסוגי עבודה מסוימות, בשל היעדר הצורך לכוון ולדייק בפעולות מונוטוניות (עומק חפירה, זווית צידוד, גובה לשפיכה ועוד), דוגמת ההעמסה והשפיכה של חומר, וכיו"ב. יכולות אלו חשובות גם מן ההיבט הבטיחותי/מקצועי, שכן הן מאפשרות עבודה בטוחה גם כאשר בקרקע טמון צינור או כבל, שעומקו ומיקומו מהווים נתון שיש להתחשב בו.

Volvo EC350E

סעיפי הבטיחות כוללים אבזור ומערכות המוכרות מכלים עדכניים נוספים של וולוו, בכלל זה עיצוב חיפוי המנוע (החלק האחורי) נמוך ככל הניתן – לטובת שדה ראייה מיטבי לאחור, גישה נוחה וקלה לצורך תחזוקה וטיפולים.

יבואנית וולוו לארץ היא חברת 'מאיר'.

Volvo EC350E