מחפרון חדש מ-Mecalac

מק'קלק הצרפתייה משיקה את ה-TLB880 החדש עם מנוע נקי והבטחה ליעילות מרבית

Mecalac TLB880

מק'קלק (Mecalac) הצרפתייה משיקה מחפרון חדש – Mecalac TLB880, כלי שמצטרף אל היצע המחפרונים של היצרנית הכולל כלים סטנדרטיים – עם גלגלים אחוריים גדולים מהקדמיים – לצד כלים מיוחדים בעלי ארבע גלגלים באותו הגודל והיגוי לכל הגלגלים.

Mecalac משיקה עם ה-TLB 880 החדש את המחפרון הראשון שלה עם מנוע מעודכן, העומד בתקני 'שלב 5' האירופאיים. המנוע הוא אותו מנוע פרקינס 4-צילינדרי בנפח 3.6 ליטר וותיק המשרת גם בדגמים נוספים של היצרנית, אך לאחר עדכון ורענון, במטרה להתאימו לעמידה בתקנים המחמירים. בין היתר הודות למגדש טורבו מציע מנוע זה 100 כ"ס, מומנט מירבי (43.8 קג"מ) בסל"ד נמוך (1,500) והבטחה לצריכת דלק נמוכה.

Mecalac TLB880

מק'קלק מגדירים את ה-TLB 880 החדש כ-Heavy Duty המיועד לעבודה אינטנסיבית ולאו דווקא בתנאים נוחים. המערכת ההידראולית כוללת משאבה מרכזית בספיקה של 143 ליטר/דקה והיא מבטיחה פעולות מהירות, מדויקות ועם רגישות מרבית בקצוות ידיות התפעול לטובת עבודה מדויקת ויעילה. לזרוע האחורית כושר חפירה עד לעומק מרבי של 4.4 מטרים. העברת הכוח אל ארבעת הגלגלים נעשית באמצעות תיבת synchro shuttle בעלת 4 מהירויות או תיבת servo power synchro powershift המאפשרת מהירות נסיעה מרבית של 38 קמ"ש.  תאורת LED  היקפית מהווה אבזור סטנדרטי בכלי זה.

נזכיר כי מק'קלק רכשה את עסקי המחפרונים מטרקס האמריקאית כבר לפני כחמש שנים, והיצע המחפרונים שלה למעשה מהווה המשך ייצור ושיווק של מחפרוני טרקס.

יבואנית מק'קלק לארץ היא חברת מכשירי תנועה