מעמיס 35 טון חדש מדוסאן

דוסאן DL580-7 מחליף את ה-DL580-7 ככלי חדש לגמרי – יעיל וחזק יותר

דוסאן DL580-7

דוסאן החלה לשווק את הדור הבא של המעמיס האופני הגדול ביותר בהיצע שלה – דוסאן DL580-5. מחליף מעמיס 35 הטונות הוותיק נקרא דוסאן DL580-7 והוא משמר את מיקום קודמו בראש השושלת כמעמיס החזק והכבד בהיצע היצרנית.

על פי דוסאן מדובר במעמיס אופני חדש לגמרי מן המסד ועד לטפחות, והוא הראשון להיות כזה – בניגוד ל'מתיחות פנים' או עדכונים קלים יותר במהלך השנים – מזה כעשור. עיקר השוני – על פי דוסאן – הוא בקבינה החדשה לגמרי, המציעה סביבת עבודה מעודכנת, נוחה, יעילה, שקטה וקלה יותר לתפעול בהשוואה לדור היוצא. בין היתר גדל שטח השמשות ב-14%, הבידוד – הן בפני וויברציות והן בפני רעשים – הוחלף באיכותי ויעיל יותר, כל סביבת המפעיל תוכנה מחדש, עם דגש לארגונומיות משופרת, מיקום מתגם וידיות שופר, ההתנעה מתאפשרת מעתה ללא מפתח כחלק ממערכת המתיימרת למנוע גניבות, ועוד.

דוסאן DL580-7 מצוייד במנוע סקניה בנפח 13 ליטר בקירוב, המייצר כאן 400 כ"ס. משקל העבודה עומד על כ-34.5 טון בגרסה הסטנדרטית. ניתן להזמין כפות בנפח עד 6.4 מ"ק. גובה ההרמה המרבי עם זרועות סטנדרטיות עומד על כ-3.5 מטרים.

בדוסאן מבטיחים שיפור של עד 7% בכושר ההרמה/העמסה ביחס לדגם היוצא. יחד עם זאת מאפשרת המערכת ההידראולית החדשה לגמרי אף היא פעולות מהירות יותר, כך שהתפוקה ליחידת זמן עולה – מבלי לפגוע בצריכת הדלק, מבטיחים בדוסאן.

דוסאן מיובא לארץ על ידי חברת אמקול

דוסאן DL580-7