מחפר 22 טון חדש מיונדאי

יונדאי HX220AL מחליף את היונדאי HX220L ומבטיח שיפור משמעותי בכל תחום, בפרט בסעיפי התחזוקה וצריכת הדלק

מחפר יונדאי HX220AL

יונדאי מחליפה את מחפר ה-22 טון מתוצרתה בדגם חדש; מעתה מחליף היונדאי HX220AL את היונדאי HX220L, כאשר תוספת ה-A בשם הדגם נועדה להבהיר כי מדובר בסדרה A החדשה, שתחליף בהדרגה את כל המחפרים בהיצע יונדאי.

ביונדאי מגדירים את המחפר החדש כ"משנה כללי המשחק" בקטגוריה; זהו מהכלים הראשונים של יונדאי המוצע מוכן לסטנדרט שלב 5 והוא מבטיח חיסכון משמעותי בצריכת הדלק לעומת הדגם אותו הוא מחליף. למעשה למעט חלק מהבסיס המכאני מדובר בכלי חדש לגמרי, בכלל זה מערכות השליטה והבקרה, המחשוב והאלקטרוניקה, הבטיחות, הקבינה, המערכת ההידראולית וחלקים במערכת הזרוע והכף. המנוע הוא עדיין מנוע קאמינס 6.7 ליטר מוכר, אבל בדגם זה הוא לאחר רענון ועדכון מקיפים, ובין היתר מציע עוד כ"ס בהשוואה לדגם היוצא (174 לעומת 173 כ"ס). יודגש עוד כי קל להבדיל את הדגם החדש על פני הישן במבט חפוז באמצעות הזורע, שבחדש היא שחורה במקום צהובה.

רוחב היונדאי HX220A עם זחלים סטנדרטיים (רוחב 600 מ"מ) הוא 299 ס"מ. עומק החפירה המרבי עומד על 673 ס"מ (עם זרוע סטנדרטית) וטווח ההגעה האופקי המרבי הוא 998 ס"מ. כוח הפריצה בכף הוא 165 kN וכוח החפירה המרבי בזרוע הוא 116.1 kN. משקל העבודה הסטנדרטי מתחיל ב-22.1 טון.

מחפר יונדאי HX220AL

יונדאי HX220AL מוצע כסטנדרט עם מערכת המכונה EPFC המתיימרת להציע בכל רגע נתון את מצב העבודה האופטימאלי לנסיבות, וזאת בכדי להגביר את היעילות וכפועל יוצא – להוריד עלויות תחזוקה וצריכת דלק. בנוסף יכול המפעיל לשלב את הכלי למצב עבודה המוגדר כ- Eco guidance והוא מיועד לעבודות שאינן בעצימות מרבית, במטרה לחסוך גם במצבים כאלו מקסימום הוצאות. מערכת זו יודעת לעקוב וליישם הרגלים של המפעיל ולהתאים את הספיקה ההידראולית ואת סל"ד המנוע בהתאם לצרכים. עוד מערכת חדשה חכמה המוצעת עבור מחפר זה כסטנדרט היא מערכת MG/MC היודעת להתאים את הספיקה ההידראולית באופן אוטומטי לדרישות הציוד המתחבר. מערכת זו משדרת גם את מצב הציוד המתחבר בכל רגע נתון לצג הדיגיטלי המותקן בקבינה והיא מאפשרת בין השאר מצבי גירוד אופקיים מפולסים, נקודת חזור אוטומטית לכף, גבולות פתיחה וסגירה וכיו"ב, מה שחוסך הרבה עבודה ומאמצי דיוק עבור המפעיל. לדוגמא: בעת עבודה חפירה ניתן לקבוע את גבולות הגזרה של הכך – מרחק, צידוד, עומק וכיו"ב, ומעבר לגבולות אלו הכף לא תזוז. מדובר כמובן גם ביתרון משמעותי מבחינת תפוקה ואיכות העבודה, אבל גם ולא פחות בתחום הבטיחות.

יונדאי שדרגה גם באופן משמעותי את מערכות הדיאגנוסטיקה ובקרות התחזוקה, וכך ניתן כעת לקבל שירות יעיל יותר בשלט רחוק, לאתר תקלות, לקבל התרעות לטיפולים, לאפשר בקרת ניהול מרחוק, לעדכן מערכות ותוכנות מרחוק, להוציא דוחות סטטיסטיים מגוונים ועוד. ביונדאי מבטיחים עוד כי התחזוקה השוטפת – בדגש על זו המבוצעת באתר העבודה – הפכה לנוחה, קלה ומהירה יותר, בעיקר הודות לתכנון מחדש של מיקומי הפקדים והברזים השונים ועיצוב החופות ומנגנוני הפתיחה.

יבואנית יונדאי לארץ היא חברת אפקו מחולון

מחפר יונדאי HX220AL