Husqvarna K 535i

מסור דיסק נטען מהוסקווארנה (וידאו)

Husqvarna K 535i

Husqvarna K 535i

הוסקווארנה השבדית משיקה מסור דיסק נטען חדש בשם K 535i. מדובר במסור הניתן להפעלה עם סוללות נטענות Lithium Ion בספיקה של 36v והמותאם לעבודה עם דיסק בקוטר 9" (כ-23 ס"מ). המסור מאפשר חיתוך עד לעומק של 7.6 ס"מ. מהירות סיבוב הלהב עומדת על 5,940 סל"ד מרביים. משקל המסור – ללא הסוללות – הוא 3.5 ק"ג בלבד; לרשות הלקוח עומדות שתי אופציות לסוללות, הנבדלות זו מזו בזמן העבודה המרבי אותן הן מאפשרות – נותן שלא פורסם רשמית. סוללה אחת בספיקה של 5.2 אמפר/שעה תוסיף 1.3 ק"ג לנתון המשקל העצמי של המסור, והשנייה – בספיקה של 9.4 אמפר/שעה תוסיף 1.9 ק"ג למשקל. יודגש כי הסוללות המתאימות למסור החדש מתאימות לשורה ארוכה של כלי עבודה נטענים מתוצרת הוסקווארנה, כך שניתן להשתמש בהן בכמה וכמה כלים שונים, ולחסוך רכישה בנפרד.

Husqvarna K 535i

Husqvarna K 535i

המסור החדש מתיימר להציע הנדסת אנוש מעולה במטרה להפוך את העבודה עמו לנוחה וקלה ככל הניתן. בהוסקווארנה מדגישים את המחשבה הרבה שהושקעה בעיצוב ידית האחיזה, מיקום המתגים השונים וחלוקת המשקל. בין היתר מוצע במסור זה מנגנון בלימה מהיר המביא את הדיסק תוך 3.1 שניות ממצב עבודה בשיא הסל"ד ונעילה מוחלטת.

Husqvarna K 535i

Husqvarna K 535i

בהוסקווארנה מיעדים מסור זה בעיקר לענף הבניין והתשתיות, ככלי עבודה קל ונייד, לא מסורבל להפעלה ויעיל למשימות קלות ובינוניות, דוגמת חיתוכי בטון קלים, חיתוך ברזלי בניין, אבני שפה, משתלבות וכיו"ב. יתרונו המשמעותי של ה-K 535i הוא כמובן בהיעדר הצורך במקור חשמל נייח או בדלק להפעלת המנוע. בנוסף, מהווה היכולת להשתמש בסוללות נטענות רב שימושיות של הוסקווארנה יתרון של ממש למחזיקים בציוד נוסף של אותו המותג, שכן העברת הסוללות מכלי לכלי חוסכת רכישת סוללות נוספות, ומוזילה משמעותית את סך העלות, הכוללת כמובן הן את הכלי עצמו והן את הסוללות (והמטען).

Husqvarna K 535i

Husqvarna K 535i

מחיר ההוסקווארנה K 535i עומד באירופה על כ-545 יורו, לא כולל סוללות, מיכל מים, מטען ואמצעי חיתוך (דיסק). מוצרי הוסקווארנה מיובאים לארץ על ידי חברת הגרעין.