Scheppach HC50Si

לחץ שקט

Scheppach HC50Si

Scheppach HC50Si

Scheppach הגרמנייה, המיוצגת גם בארץ, משיקה צמד מדחסי אוויר חדשים המבטיחים להציע פעולה שקטה במיוחד; הקומפרסורים ה"חרישיים" החדשים הם ה-HC24Si בנפח 24 ליטרים וה-HC50Si בנפח 50 ליטרים אשר שניהם מתיימרים להציע רמות רעש הנמוכות מ-60 דציבלים (האותיות Si בשם הדגמים מסמל Silent).

Scheppach HC50Si

Scheppach HC50Si

מדחסי האוויר השקטים החדשים פועלים ללא שמן, דורשים מינימום תחזוקה (כפי שמבטיחים אצל היצרנית) ומציעים לחץ עבודה של 8 באר. הדגם הקטן יותר – Scheppach HC24Si – כולל מיכל אוויר דחוס מפלדה, מנוע 550w וספיקה מרבית של 120 ליטר/דקה. המיכל והמנוע החשמלי מחוברים לשלדה באמצעות משככי גומי למניעת וויברציות, וגומי מותקן גם בתחתית הרגליות, הבאות במגע עם הקרקע. דגם זה מיועד לשימוש ביתי ושל חובבים, גם כאלו בעלי דרישות גבוהות – כפי שמציינים ב-Scheppach.
הדגם הגדול יותר – Scheppach HC50Si – כאמור עם מיכל בנפח 50 ליטרים (לעומת 24 הליטרים של הדגם הקומפקטי יותר), מציע ספיקה של עד 170 ליטר/דקה, בין היתר הודות למנוע 750w חזק משמעותית. דגם זה מיועד לשימוש מקצועני יותר.

Scheppach HC24Si

Scheppach HC24Si

לשני המדחסים ווסתי לחץ גדולים וברורים, המתיימרים להציע תפעול קל ונוח. הגלגלים הגדולים יחסית מיועדים להציע הובלה נוחה גם כאשר המצע אינו שטוח וחלק. ברזים בשיטת החיבור המהיר מבטיחים מעבר קל בין כלים שונים.
משקל שני הקומפרסורים החדשים עומד על כ-27 ק"ג. המחירים בהחלט תחרותיים ועומדים באירופה על 200 יורו עבור ה-HC24Si ו-270 יורו עבור ה-HC50Si (לא כולל משלוח). יבואנית Scheppach לארץ היא חברת בסט טולס בע"מ