ג'יאנט D332SWT X-TRA

מיני מעמיס על זחלים

ג'יאנט D332SWT X-TRA

ג'יאנט D332SWT X-TRA


Giant ההולנדית, יצרנית מיני מעמיסים ונושאי ציוד לשימוש חקלאי, מוניציפלי, בניין ועוד, חושפת גרסת זחלים למיני מעמיס ג'יאנט D332SWT X-TRA מתוצרתה; מדובר בערכת זחלים (ככל הנראה פרי פיתוח עצמי) שהותאמה להחליף את הגלגלים הסטנדרטיים בכלי הפירקי במטרה להגדיל את כושר הציפה ולמזער את דחיסת הקרקע. הכוונה היא להציע את הכלי הקל – 1.6 טון משקל עבודה – מותאם טוב יותר לשימוש בתנאי בוץ, חצץ או חול טובעניים, אדמה לא יציבה וכיו"ב. במקבל, מתיימרים הזחלים לחזק את אחיזת הכלי בקרקע וכפועל יוצא – לשפר את כוח הדחף שלו.
לג'יאנט D332SWT X-TRA מנוע קובוטה 1.1 ליטר עם 3 צילינדרים המייצר 33 כ"ס, המועברים אל ארבעת הגלגלים באמצעו מערכת הידרוסטטית. רוחב הכלי – 110 ס"מ בסה"כ – בשילוב ההיגוי הפירקי נועדו להציע יכולת תמרון גבוהה גם במקומות צריך במיוחד, יחד עם כושר הרמה ראוי; המעמיס הקומפקטי מסוגל להרים מטען במשקל מרבי של כ-1.7 טון ולהגיע לגובה הרמה מרבי (בפין הכף) של קצת יותר מ-2.0 מטרים. נתונים אלו נותרו דומים גם בגרסת הזחלים המדוברת.
הכלי החדש הוצג במסגרת תערוכה בגרמניה זה עתה, תערוכה שעסקה בציוד לגינון, לפיתוח נופי ולעבודות מוניציפליות אחרות. מג'יאנט נמסר כי התגובות הראשוניות לחשיפת אב הטיפוס הזחלי של ה-D332SWT X-TRA היו מעודדות, וכי ייצור סדרתי מתוכנן להתחיל כבר לקראת סוף השנה, עם יעד להתחלת המכירות בתחילת 2019. ככל הנראה יורחב היצע הגרסאות הזחליות לכלים ודגמים נוספים בעתיד.