Farm Master 413S – מעמיס חדש לג'י.סי.בי

ג'י.סי.בי הבריטית תציע החל מנובמבר את המעמיס האופני החדש Farm Master 413S, שיחליף את ה-412S הוותיק. המעמיס האופני החדש מקבל תא מפעיל מעודכן שמתיימר להקל ולהנעים את חיי המפעיל, גם לאורך זמן רב. לדברי ג'י.סי.בי גדל שטחו לטובת מרווח משופר והבידוד בפני רעשים שופר ביחס לדגם המוחלף.

מחפשים מעמיס? שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

מחפשים מעמיס? שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

עוד שיפורים בתא המפעיל כוללים לוח מחוונים חדש מול פני המפעיל, במיקום נוח ונגיש מבעבר ועם תוספת מידע וצגים, עיצוב הפנים והשימוש בחומרי הדיפון והריפוד שונו אף הם, שדה הראיה לאחור שופר הודות לעיצוב מחדש – משופע וצר יותר – של חופת המנוע, ה'כנפיים' מעל לגלגלים מחומר פלסטי גמיש ושחור רחבות מבעבר ומותאמות לחסום העפת לכלוך מעלה לכיוון החלונות בשימוש כל סוג צמיג אופציונאלי, ואחרונה חביבה – תוספת (בתשלום) של בקרת אקלים אוטומטית המיועדת לתפקד בכל תנאי אקלים.

מעמיס אופני ג'י.סי.בי. Farm Master 413S

מעמיס אופני ג'י.סי.בי. Farm Master 413S

את מנוע ה-Dieselmax בנפח 4.4 ליטר ששירת ב-412S מחליף ב-Farm Master 413S החדש מנוע מסדרת ה-Ecomax של ג'י.סי.בי בנפח 4.8 ליטר, המציע עם 145 כ"ס ומומנט מרבי של 56 קג"מ עלייה של 12% ו-3% בהתאמה. המערכת ההידראולית מציעה תוספת ספיקה משמעותית עוד יותר – 23%+ ביחס למערכת ששירתה ב-412S – עם נתון של 156 ליטר/ד' עתה. בג'.סי.בי מדגישים כי המערכת ההידראולית ב-Farm Master 413S הנה חדשה וכוללת חלוקת עוצמת הספיקה באופן המפריד בין מערכת ההיגוי למערכת ההרמה כך שהאחת אינה מושפעת מהעומס המופעל על רעותה. המערכת החדשה גם מבטיחה לחץ קבוע בכל יציאה הידראולית, בעיקר על מנת להקל על העבודה עם ציוד רתום הדורש לחץ הידראולי (מהפכים, מטאטא כביש, קודחי בורות וכיו"ב). יבואנית JCB לארץ היא חברת קומסקו.