מעמיס אופני קרמר 8095

סוכנות Kramer לידי מפרם

מעמיס אופני חשמלי קרמר 5055e

מעמיס אופני חשמלי קרמר 5055e

מפרם, יבואנית (בין היתר) של הציוד החקלאי מתוצרת ג'ון דיר האמריקאי, קיבלה את זיכיון היבוא והשיווק של יצרנית המעמיסים הקומפקטיים הגרמנייה קרמר (Kramer). עד להסדרת מהלך זה היה זיכיון קרמר בישראל נתון בידי חברת דובי וייס, אך לאחר שביולי 2017 נחתם הסכם לשיתוף פעולה בין ג'ון דיר לקרמר (הנמצאת בבעלות וואקר-ניוסון הגרמנייה) הפכו סוכני ג'ון דיר בשווקים רבים בעולם לסוכני קראמר, מתוך כוונה להציע ללקוחותיהם גם מעמיסים אופניים וטלסקופיים – בעיקר לשימוש חקלאי – כמוצר משלים להיצע, שכן לג'ון דיר אין מגוון כה גדול של מעמיסים קומפקטיים בהיצע, ומעמיסים טלסקופיים כלל אינם מיוצרים על ידי ג'ון דיר.

מעמיס אופני טלסקופי קרמר 5065T

מעמיס אופני טלסקופי קרמר 5065T

בעקבות כך, באופן צפוי למדי, מודיעה עתה מפרם באופן רשמי על קבלת זיכיון Kramer בישראל. במקביל מודיעה מפרם על פתיחת שלושה מרכזי שירות רלוונטיים: באזור התעשייה קדמת גליל בצפון, במשרדי מפרם שבעמק חפר במרכז ובבאר טוביה שבדרום. כמנהל המותג ישמש יקיר צמח שהגיע מחברת 'אמקול', בין היתר יבואנית בובקט ודוסאן. מסירות הכלים בפועל מתוכננות להתחיל במהלך השבועות הקרובים.
ל-Kramer היצע רחב מאוד של ציוד הרמה קומפקטי הנחלק לשלוש משפחות עיקריות: מעמיסים אופניים, מעמיסים אופניים טלסקופיים ומעמיסים טלסקופיים. בין היתר מציעה Kramer את המעמיס החשמלי 5055e (המוצע גם בשם KL25.5e) שיוצע גם אצלנו על ידי היבואנית.
ממפרם נמסר כי שיווק מוצרי Kramer יכלול גם מסלולי רכישה בליסינג תפעולי. פירוט הכלים הספציפיים איתם תחל היבואנית במלאכת ההחדרה יפורסם בהמשך. פרטים נוספים אצל חברת מפרם בעמק חפר.

מעמיס טלסקופי קרמר 5507

מעמיס טלסקופי קרמר 5507