מעמיס טלסקופי Skyjack SJ519

טלסקופי חדש מ-Skyjack

מעמיס טלסקופי Skyjack SJ519

מעמיס טלסקופי Skyjack SJ519

מומחית ציוד ההרמה הקנדית סקיי-ג'ק (Skyjack) משיקה את המעמיס הטלסקופי הקומפקטי הראשון מתוצרתה – הסקיי-ג'ק SJ519; הממדים החיצוניים הם אורך של כמעט 4.0 מטרים (ללא המזלג/כף), רוחב של כ-1.8 מטרים וגובה של 1.9 מטרים בלבד בקצה גג תא המפעיל. משקל העבודה של המעמיס החדש הוא כמעט 4.8 טון. כמנוע משרת כאן דויץ העומד בתקני Tier 4 Final המציע 74 כ"ס. הכוח מועבר אל כל הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטטית, וכל הגלגלים ניתנים לצידוד (היגוי).
סקיי-ג'ק SJ519 הנו כאמור כלי קומפקטי אך יחד עם זאת בעל כושר הרמה מרשים ביחס לממדיו – עד 2,500 ק"ג – וגובה הרמה ראוי בהחלט ביחס למקובל בסגמנט, העומד כאן על קצת יותר מ-5.8 מטרים. המפתח האופקי המרבי הוא כ-3.4 מטרים, כאשר במצב זה מסוגל הכלי להרים משקל מרבי של קצת יותר מ-860 ק"ג. בגובה מרבי מוצע כושר הרמה של 2,000 ק"ג. למשימות להן מיועד ה-SJ519 החדש – ברפתות, במרכזי מזון, במערך זריעה או במשתלות –מדובר בנתונים המספקים די והותר יכולות עבור רוב המשימות בסגמנטים אלו.

מעמיס טלסקופי Skyjack SJ519

מעמיס טלסקופי Skyjack SJ519

סקיי-ג'ק SJ519 מוצע כסטנדרט ברמת אבזור בסיסית במטרה לאפשר מחיר תחרותי, ולהקל על כל לקוח להתאים את המעמיס הטלסקופי שלו בדיוק לפי צרכיו, בכל הקשור לאבזור ולציוד. כך למשל מוצע ה-SJ519 עם תא מפעיל פתוח בצידו השמאלי, אך עם גגון ושמשות חזית, גב וימין. כאופציה בתשלום ניתן להזמין דלת משמאל כאשר יחד איתה מגיעה ערכת כלים ייעודית המבטיחה התקנה או הסרת הדלת בתוך פחות משעתיים ללא הצורך בכלים מיוחדים או בידע מקצועי ספציפי. כמובן שבנוסף מוצעת מערכת חימום/קירור.
עוד ברשימת האופציות בתשלום מערכת תאורה לנסיעה על כביש ציבורי, תאורה היקפית נוספת לעבודה בחושך, מצלמה וחיישן התרעה לנסיעה לאחור, מחברים שונים לקצה הזרוע למגוון אפשרויות חיבור כלי עבודה, מלגזות, כפות וכיו"ב, וו גרירה הננעל ונפתח הידראולית מאחור, מגוון סוגי גלגלים וצמיגים ועוד.
יבואנית Skyjack לארץ היא חברת סיג פתרונות לעבודה בגובה, מהישוב קדימה