מעמיס אופני קובוטה R082

עוד מעמיס לקובוטה

מעמיס אופני קובוטה R082

מעמיס אופני קובוטה R082

מידע ראשוני הדולף מקובוטה, מגובה בתצלום רשמי מלמד על תוכניות היצרנית היפנית להרחיב את היצע המעמיסים האופניים המתקדמים והחדשים מתוצרתה; קובוטה R065 וקובוטה R085 הנם צמד מעמיסים מתקדמים מתוצרת קובוטה, ולמעשה המעמיסים ה"גדולים" הראשונים של היצרנית, שהתמחתה בקטגוריה זו עד כה בכלים זעירים בלבד. הדגם החדש מעבה את ההיצע דנן והוא מתמקם בין הקובוטה R065 השוקל כ-4.5 טון ומנועו מציע 47.3 כ"ס, לבין קובוטה R085 השוקל 4.8 טון בקירוב ומנועו מייצר 62.5 כ"ס.
בשלב זה הדגם החדש עוד לא מאוזכר במדיה הרשמית של קובוטה, למעט דליפת התמונה ופרטים מועטים נוספים: המשקל העצמי דומה למשקל הקובוטה R085 ולגבי המנוע, לא ברור האם מדובר באותו ההספק או בנמוך יותר.
המידע מגיע ברובו מגרמניה, ולמען האמת מדובר בדגם שעל פניו לא לגמרי ברורה תכליתו; הפער בין ה-R065 ל-R085 גם כך לא היה גדול מדי, ומנתון משקל ה-R082 החדש, שכבר ידוע (4.8 טון, כמו ה-R085), מסתבר שמדובר על פניו במפרט קרוב אם לא דומה. על כל פנים, בקובוטה מתעתדים לעבות את היצע המעמיסים האופניים הגדולים יותר מתוצרתה, וייתכן כי מדובר באסטרטגיה של התמחות והתמקצעות בנישות ספציפיות, גם אם קטנות, כאשר כפועל יוצא שאיפת קובוטה היא לכסות ככל הניתן את הסגמנט, במטרה להציע לכל לקוח את הכלי התפור הכי קרוב שניתן למידותיו ולצרכיו.
נמשיך לעדכן ברגע שיימסר מידע נוסף והתמונה תתבהר. יבואנית קובוטה לארץ היא חברת אי. סי. טולס.