צמיגי עפר חדשים מ-Continental

Continental Telemaster

Continental Telemaster

ענקית הצמיגים הגרמנייה קונטיננטל (Continental) משיקה בארה"ב שתי סדרות צמיגים חדשות לציוד מכני הנדסי. הראשונה היא סדרה המיועדת למעמיסים טלסקופיים הפועלים בתנאי עבודה קיצוניים בשם קונטיננטל Telemaster. מדובר בצמיג גומי מלא עם פרופיל בולט המיועד לתפקד הן על מצע קשה והן בתנאי עפר, בוץ, סלעים ולחות ולספק אחיזה ראויה מחד ועמידה במפגעים ובמצע הרסני לצמיגים הממולאים באוויר מאידך.

Continental Telemaster

Continental Telemaster

לצמיג החדש מילוי העשוי שתי שכבות ברמות דחיסות וקושי שונות, במטרה להציע שיכוך ראוי יחד עם קשיחות מובנית. מיגון הדפנות כולל שילוב של גומי עמיד עם רישות פלדה פנימי והתבליט על פני הצמיג מתוכנן לספק אחיזה ויכולת ניקוי עצמי גבוהות לשני כיווני הנסיעה. בשלב ההשקה מוצע הצמיג החדש במידות 315/95-28/8.50 ו-360/85-28/10.00. יודגש כי הקונטיננטל Telemaster החדש הוא הצמיג המלא הראשון של היצרנית בסדרת הצמיגים ליישומים מיוחדים המוצעים על ידי החברה.

Continental EM-Master E3/L3

Continental EM-Master E3/L3

סדרת הצמיגים החדשה השנייה שהושקה זה עתה נקראת קונטיננטל EM-Master E3/L3 והיא משתייכת לסדרת צמיגי ה-ContiEarth של היצרנית – צמיגים המיועדים לציוד מכני הנדסי כבד הפועל במכרות ובמחצבות או בכל תנאי קרקע קשים אחרים, בעיקר מעמיסים אופניים, משאיות פירקיות ומשאיות מכרות. צמיגים חדשים אלו מתאפיינים ביכולת התמודדות ראויה בתנאי לחות ובוץ או בכל מצע רך אחר. בקונטיננטל מציינים כי תנאי העבודה השונים והייחודיים במצבי בוץ ולחות בעומס מלא דורשים תכנון צמיג ייעודי ומתאים וככזה תוכנן ה-EM-Master E3/L3 החדש. צמיגים אלו מוצעים בשלב זה במידות 20.5R25, 23.5R25, 26.5R25 ו-29.5R25. יבואנית צמיגי קונטיננטל לארץ היא חברת כסלו תחבורה בע"מ.

Continental EM-Master E3/L3

Continental EM-Master E3/L3