מעמיס אופני קטרפילר 986K

מעמיס 45 טון חדש מקטרפילר

מעמיס אופני קטרפילר 986K

מעמיס אופני קטרפילר 986K

קטרפילר משיקה מעמיס אופני חדש בקטגוריית משקל העבודה של 45 הטונות: קטרפילר 986K. דגם זה מחליף את המעמיס האופני הוותיק קטרפילר 986H שייצורו יופסק, כאשר אצל קטרפילר מבטיחים עלויות תחזוקה שוטפת וצריכת דלק נמוכות יותר מחד, ומאידך עלייה בתפוקה ובביצועים.

מעמיס אופני קטרפילר 986K

מעמיס אופני קטרפילר 986K

לקטרפילר 986K החדש יכולת הרמה מרבית בכף של עד 14.0 טון. מדובר במעמיס אופני חדש לגמרי – הן בעיצובו החיצוני והן במכלולים שלא כולם חשופים לעין. בתוך כך גם תא המפעיל הוא חדש וכולל בין היתר מסך מגע גדול המציג (בין השאר) באופן גרפי ברור את המשקל הנתון בכף. בכך ניתן לדייק בקלות רבה בכמות החומר המועמס על משאית או מוביל עפר ללא חשש מחריגה שעלולה לעקב את העבודה, במקרה הטוב. הקבינה החדשה כוללת בידוד משופר, שיכוך טוב מבעבר (פחות ויברציות), תצורת חלונות שונה לטובת שדה ראיה טוב יותר מסביב, מערכת השוואת לחצים חדשה יותר ועיצוב חדש, ארגונומי יותר של מכלולי ואמצעי השליטה, הבקרה והתפעול.

מעמיס אופני קטרפילר 986K

מעמיס אופני קטרפילר 986K

בקטרפילר מציינים עוד כי המעמיס האופני החדש תוכנן לעבוד בראש ובראשונה בהעמסת חומר מחצבה ומכרות על משאיות עפר ופירקיות – מן הסתם מתוצרת קטרפילר. עם היצע כפות סטנדרטיות המגיעות עד לנפח של 10.3 מ"ק וגובה העמסה מרבי (גובה ציר הכף) המגיע לכדי 8.3 מ' בגרסאות ה-High Lift מספיקות ארבע כפות בכדי למלא ארגז של המשאית הפירקיות קטרפילר 740 ו-745 ומשאית המכרות קטרפילר 770, חמש כפות למילוי ארגז המשאית למכרות קטרפילר 772 ושש כפות בלבד למילוי המשאית למכרות קטרפילר 773.
בקטרפילר החלו בשיווק המעמיס הכבד החדש בצפון אמריקה, באירופה, ביפן ובדרום קוריאה.

איך הקטרפילר 986K מול המתחרים? לחצו על התמונה וכנסו למנגנון ההשוואה הייחודי שלנו: