מחפרון קייס 580ST

מחפרונים מעודכנים מ-CASE

שלוחת קייס באירופה משיקה את המחפרונים המשווקים ביבשת הישנה במהדורות עדכניות ומשופרות; המחפרונים קייס 580ST, קייס 590ST וקייס 695ST קיבלו מנוע משודרג, מעודכן ומשופר, אשר הצטמק גם בגודלו ביחס למנועי הדור היוצא, וכפועל יוצא בוצעו גם שינויים עיצוביים בכלים – בעיקר בחופת המנוע. מנוע ה-FPT (פיאט) המעודכן עומד מעתה בתקני Tier 4 Final ואינו עושה שימוש במאיץ חלקיקי דיזל אלא בממיר סלקטיבי שאינו מותקן בצמוד למנוע, כך שהוא כולל פחות חלקים וכפועל יוצא – הוא קטן יותר בממדיו. בתוך כך הופכת מעתה הגישה למנוע עצמו, לאלקטרוניקה, למסננים ולפתחי מילוי וריקון השמן לנוח יותר, מבטיחים בקייס, עם השפעה ממשית על זמני הטיפולים ונוחות ביצועם.

מחפרון קייס 580ST

מחפרון קייס 580ST

הישג זה של מנוע קומפקטי יותר נוצל על ידי מעצבי ומהנדסי קייס בכדי לבצע רענון מקיף יותר בהיצע המחפרונים של החברה, וכך במסגרת העיצוב המעודכן עוצב מחדש גם החלק הקדמי, בכלל זה חופת המנוע המתיימרת מעתה להציע שדה ראיה טוב יותר לפנים, בעיקר כלפי מטה ולכיוון הכף והגלגלים הקדמיים. עוד מודגשת העברת ארובת המפלט מצד ימין לצד שמאל, כאשר בקייס מבטיחים כי גם בכך יורגש שיפור בשדה הראיה לפנים.

מחפרון קייס

מעתה תוצענה 2 אופציות זרוע אחורית לבחירה בכל הדגמים

עוד חדשה היא אופציית הבחירה בין שתי מערכות זרועות אחוריות עדכניות, כפי שהוצגו לראשונה לקראת סוף 2016 עם הקייס 580ST המעודכן; מדובר בזרועות המתארכות באופן הידראולי, האחת באמצעות 'בום' טלסקופי המוזז באמצעות בוכנה פנימית והשנייה באמצעות 'ובום' טלסקופי בו הבוכנה חיצונית. כל אופציה מציעה יתרונות בתחום אחר, שעיקרן רמת העומס והכוח המוצעים בקצה הזרוע. שתי המערכות מתיימרות להציע הגנה חסרת תחרות בסגמנט בפני מכות, שפשופים, חדירת לכלוך ולחות וכיו"ב.

מחפרון קייס

כל המחפרונים החדשים מקבלים קבינה מעודכנת ומשודרגת לקראת 2017

את כל הכפות במחפרונים החדשים – הן קדמיות והן אחוריות – ניתן לקבל מעתה כאופציה עם שיניים חדשות המכונות Smart Fit; מדובר בשיניים המבטיחות יכולת חדירה טובה יותר אל הקרקע, עמידות גבוהה בהרבה בפני שחיקה ושבר וקלות רבה יותר בהחלפה. אחרון חביב נציין את מנגנון החיבור והניתוק המהיר – הן לכף הקדמית והן לאחורית – המציע תפעול נוח, קל ומהיר מבעבר ואפשרות לחיבור ציוד נוסף, מתוצרת יצרניות שונות, שלא ניתן היה לחבר עד כה לכלים של קייס.

מחפרון קייס 695ST

מחפשים מחפרון? לא קונים לפני שמשווים! לחצו על התמונה

מחפשים מחפרון? לא קונים לפני שמשווים! לחצו על התמונה