מלגזה Hyster Cold Store

מלגזות לקור קיצוני

מלגזה Hyster Cold Store

מלגזה Hyster Cold Store

הייסטר (Hyster) משיקה סדרת מלגזות היגש חשמליות חדשה המתוכננות והמיועדות לפעול בבתי קירור, בתנאי קיצון של טמפרטורות קרות במיוחד; הסדרה החדשה – הייסטר Cold Store R1.4-2.5 – כוללת שבע גרסאות המציעות יכולות הרמה מרבית של 1.4 עד 2.5 טון והמסוגלות לפעול בטמפרטורת סביבה קבועה של עד 30- מעלות צלסיוס. מהיצרנית נמסר כי בעת הצורך, אם יידרש, ניתן להתאים בקלות את המלגזות לעבודה בקור קיצוני עוד יותר. גם בתנאי קור קיצוניים כאלו מובטחת טמפרטורה של 15 מעלות בתוך עמדת המפעיל הסגורה, וזאת הודות לגוף חימום בעוצמה של 2 קילו-ואט המותקן בתוך דלת הקבינה, יחד עם שלושה גופי חימום נוספים, קטנים יותר המותקנים בפינות הקבינה. זו האחרונה תוכננה מחדש במיוחד עבור סדרת מלגזות היגש חדשה זו, ומתיימרת להתאים באופן טוב מאי פעם לתנאי עבודה בקור קיצוני, עם רמת בידוד טובה ויעילה במיוחד. היא כוללת אפשרות לבחירה בין 4 שמשות קדמיות שונות: שתיים מפוליקרבונט עבה ושתיים מזכוכית, כאשר אחת מכל דגם מוצעת גם עם חימום – Must לתנאי עבודה הכוללים כניסה ויציאה תכופים מקור אל חום ולהיפך. חלון הגג וחלונות הדפנות, כולל דלת הכניסה/יציאה, עשויים פוליקרבונט מחוזק בעובי 9.5 מ"מ, העמיד בפני מכות.

מלגזה Hyster Cold Store

מלגזה Hyster Cold Store

בהייסטר מציינים כי בשל התנאים הקשים השוררים בבתי קירור – הן לאדם והן למכונה – תוכננו מלגזות היגש חדשות אלו מן המסד ועד לטפחות בכדי לעמוד באופן המיטבי במשימתן. כל החיווט עמיד הן בפני קור והן בפני חדירת לחות, וזאת בשל עיבוי רב והיווצרות לחות מוגברת המאפיינת מעבר בין טמפרטורות השונות זו מזו באופן קיצוני. המלגזות החדשות מסוגלות לנוע עד למהירות של 14 קמ"ש והן מוצעות עם מנגנון הרמה מהיר במיוחד – 0.8 מטרים בשנייה. בנוסף מצוידות המלגזות החדשות במנגנון פילוס ומרכוז אוטומטי של המזלג במטרה להציע עבודה מהירה, שוטפת ויציבה ולמנוע תקלות בטיחות. לעזרה בהכוונה וגישה מדויקת מוצעת מערכת ציון לייזר ויזואלית. המלגזות מצוידות גם במערכת אינטרקום המאפשרת למפעיל לדבר – ושדבריו יישמעו מחוץ למלגזה – מבלי שיאלץ לפתוח דלת או לצאת מהקבינה.
בהייסטר מייעדים כאמור את סדרת המלגזות החדשה לעבודה בתוך חדרי ומחסני קירור גדולים; במידת הצורך, כאשר אופי העבודה כולל כניסה ויציאה תכופים ממחסני הקירור אל רמפה חיצונית, למשל (לפריקה/טעינה ממשאיות) ניתן לקבל את המלגזות גם עם קבינה נמוכה יותר, המאפשרת מעבר נוח וחלק גם דרך מפתחים נמוכים יחסית, כמו נגררי משאיות. כהדגמה ליכולות מלגזות היגש חדשות אלו מצוין דגם ה-2.5 טון, המסוגל להרים מטען של טונה אחת עד לגובה של 12.75 מטרים. מלגזות הייסטר מיובאות לארץ על ידי חברת דוד צ'פניק ובנו.

מלגזה Hyster Cold Store

מלגזה Hyster Cold Store