מלגזה Hyster H4.0-5.5FT Cool Truck

הייסטר: המלגזה לתנאי קיצון

מלגזה Hyster H4.0-5.5FT Cool Truck

מלגזה Hyster H4.0-5.5FT Cool Truck

מומחית המלגזות וציוד ההרמה האמריקאית הייסטר (Hyster) משיקה את המלגזה החדשה H4.0-5.5FT Cool Truck. מדובר במלגזה המתבססת על הדגם הוותיק יותר והמוכר הייסטר H4.0-5.5FT, לאחר ביצוע התאמות מיוחדות לעמידה טובה יותר בפני חימום יתר כתוצאה מאבק ו/או לכלוך בכלל, בפרט התנאים המוצעים בתחומי המחזור.
המלגזה החדשה מיועדת לעבודה בתנאים העלולים לגרות להתחממות יתר של המנוע, בין אם בשל העומס הקיצוני, בין אם בשל הלכלוך או האבק המאפיינים את סביבת העבודה ובין אם בשל תנאי מזג האוויר. מדובר, כך מדגישים בהייסטר, בבעיה העלולה לגרור נזק משמעותי והפסדים בעבודה, הן בשל טיפולים תכופים יותר וניקוי מסננים ומצננים דחוף יותר, והן – כפועל יוצא – של איבוד זמן עבודה יקר המופנה לתחזוקה.
לכל המצבים דנן מציעה הייסטר את המלגזה H4.0-5.5FT Cool Truck המיועדת לעמוד בתנאים קיצוניים העלולים להביא לחימום יתר. גרסת ה-Cool Truck קיבלה כ"קו הגנה ראשון" מעטפת חדשה ואטומה, עם סגירת כל הפתחים האפשריים מהם יכולים לחדור ניילון, חוטים או כל לכלוך אחר אל חלקי המנוע או חלקים נעים. כל פתחי האוורור רושתו ולמצננים (ראדיאטורים) צורפה מערכת מתוחכמת חדשה, המסירה חלקי לכלוך שנתקעו עליהם ומונעת סתימה המובילה לחוסר תפקוד המצננים וכתוצאה מכך – להתחממות המנוע; מדובר במנגנון אוטומטי המשנה את כיוון סיבוב מאווררי המצננים מדי 20 דקות למשך 20 שניות. בכך נפלטים לכלוך ושאר חומרים סותמים מהמערכת והמצננים נותרים נקיים ויעילים. במקביל נחסך זמן שהיה נדרש לניקוי המצננים התכוף, ובהמשך נכסך זמן טיפולים ואף תיקונים במקרה של היווצרות נזקים. המערכת משפיעה הן על מנגנון צינון המנוע והן על מערכת צינון השמן, מדגישים בהייסטר.

מלגזה Hyster H4.0-5.5FT Cool Truck

מלגזה Hyster H4.0-5.5FT Cool Truck

עוד תוספת המוצעת עם מלגזה ייעודית זו לתחומי המחזור והטיפול באשפה ופסולת הוא מנגנון שקילה אוטומטי המציג את משקל המטען המורם על צג גדול וברור. בעיה נוספת, מעבר לבעיות החימום בשל הלכלוך ותנאי הסביבה, המאפיינת את תעשיית המחזור היא הגודל והצורה השונים של המטענים למיניהם. היכולת לשקול תוך כדי עבודה ולתנועה את המטען מהווה לא רק פרט חשוב בזמן העבודה מן ההיבט הבטיחותי – מדובר בחיסכון משמעותי של זמן שהיה מתבזבז על הרמות נפל או טעויות שהיה צורך לתקן, עם הרמת מטען גדול מדי או "פספסוס" ובזבוז אנרגיה על הרמת מטען קל במיוחד.
עוד כוללת מלגזה חדשה זו מערכות שיכוך – הן על התורן והן בתיבת ההילוכים – המונעות מכות חזקות עם כל עצירה או שינוי כיוון, הן של מטען והן בנסיעה. בכך מוצעת לא רק איכות נסיעה גבוהה יותר למפעיל, אלא נחסכות מכות רבות שהיו נספגות על ידי השלדה או מערכת העברת הכוך, אלמלא שוככו כראוי. בהייסטר מציעים מערכות הגנה אלו למלגזה זו בשל אופי העבודה ותנאי הסביבה הייחודיים המאפיינים את תחום האשפה והמחזור.