קשוח חדש מ-Goodyear

Goodyear Armor Max Pro Grade MSD

Goodyear Armor Max Pro Grade MSD

גודייר האמריקאית (Goodyear) משיקה צמיג חדש למשאיות, המיועד לעבודה בתחומי הבניין, התשתיות, עבודות העפר, הבטון והמלט וכיו"ב תחומים הדורשים גם נסיעה בשטח ובדרכים שאינן סלולות. הצמיג החדש – Armor Max Pro Grade MSD בשמו המלא – אמור לתפקד בכל התנאים דנן גם במצבי קיצון, בעומס מרבי ועם מטען מלא.
Goodyear Armor Max Pro Grade MSD_1
הצמיג החדש מהווה ממשיכו של הצמיג הוותיק Goodyear G177, מתבסס עליו לא במעט ומתיימר להציע שיפורים ושדרוג מכל היבט. בגודייר טוענים בהקשר זה כי מבנה הצמיג הפנימי, הרכבו ותצורת התבליט מאפשרים אחיזה טובה יותר בכל סוג מצע – הן קשה כמו אספלט והן רעוע כמו חצץ, בוץ ודרכי עפר, יכולת ניקוי עצמי טובה יותר, עמידות גבוהה יותר בפני קריעה או ניקוב, עמידות גבוהה יותר בפני משקל ויכולת משופרת לעמוד בפני כוחות פיתול. הצמיג החדש מבטיח גם שרידות טובה יותר לאורך זמן, משמע: אורך חיים ארוך יותר בהשוואה לקודמו בהיצע, וביחס לממוצע אצל המתחרים.
בגודייר מדגישים כי צמיג ה-Armor Max Pro Grade MSD מותאם לשימוש עם החומר מונע-התקרים של גודייר – DuraSeal – המתיימר להתגבר על כל חור שנוצר בצמיג עד לקוטר רבע אינץ' (6.35 מ"מ). הצמיג החדש מוצע בשלב ההחדרה לשוק במידות 11R22.5, 11R24.5 ו-12R22.5.