מלגזה קלארק CQ30

זיכיון מלגזות Clark עובר למטרו מוטור

מלגזה קלארק C25

מלגזה קלארק C25


חברת 'מטרו מוטור' מודיעה על קבלת זיכיון הייבוא והשיווק של מלגזות קלארק בישראל; עד כה נתונה היתה הסוכנות בידי חברת 'ג'נרל – ייבוא ושיווק ציוד שינוע והרמה' מאשדוד,. שלאחרונה קיבלה את זיכיון יבוא הציוד של SANY לארץ וייתכן כי איבוד הזיכיון לטובת 'מטרו' קשור בכך. שתי החברות לא התייחסו לאופן העברת הזיכיון.
קלארק Planeloader מ-1943

קלארק Planeloader מ-1943


מטרו מוטור היא חברה וותיקה ומצליחה בעיקר בתחום ייבוא ושיווק כלי רכב דו-גלגליים (אופנועים וקטנועים), והנה בעלת זיכיון הייבוא – בין השאר – של סאן יאנג וקוואסאקי. מזה כמה שנים מטרו היא יבואניות הרכב הדו-גלגלי הגדולה בישראל. קבלת זיכיון היבוא של קלארק לארץ " ממשיכה את האסטרטגיה של החברה להרחבת פעילות החברה בתחום הרכבים התפעוליים וציוד ההרמה", צוטט בהודעה לעיתונות מנכ"ל החברה ואחד ממקימיה – גדי אבירם.
מלגזה קלארק GPX 25E מ-1986

מלגזה קלארק GPX 25E מ-1986


קלארק (Clark) היא יצרנית ציוד הרמה וותיקה מארה"ב המגדירה עצמה כ"ממציאת המלגזה", כפי שאנו מכירים אותה. החברה עברה גלגולים רבים ונמצאת כיום בבעלות דוסאן הקוריאנית.
שוק המלגזות וציוד השינוע בישראל מוערך בכחצי מיליארד שקל בשנה ובמטרו מעוניינים לקחת נתח מהעוגה הדשנה הזו. מטרו יציעו לכל מלגזות קלארק שתימכרנה דרכם מגוון מסלולי מימון ותגי מחיר "תחרותיים" – החל בליסינג תפעולי ועד למספר מסלולי השכרה. בנוסף תוצע למלגזות אחריות יצרן של 5 שנים. ההיצע יכלול מלגזות חשמליות ומלגזות דיזל עד למשקלי הרמה של 8.0 טון.
עוד מוסרת החברה כי בימים אלו נבנה מרכז לוגיסטיקה והפצה חדש באזור התעשייה 'קדמת גליל' שבצפון – בין צומת גולני לטבריה. בשלב זה טרם נמסר לגבי מערך המוסכים והשירות המיועד.
מלגזה חשמלית קלארק ECX

מלגזה חשמלית קלארק ECX