Wacker Neuson

ציוד חדש מ-Wacker Neuson

מחברת 'דובי וייס' מעדכנים אותנו לגבי מוצרים חדשים המיובאים לארץ, מתוצרת Wacker Neuson הגרמנייה, כאשר על הפרק עתה ה"ציוד הקטן" של המותג וחברות הבנות שלו.
היבואנית החלה ותחל בקרוב לשווק ליין רחב של ציוד בניין, תשתיות, סלילה והריסה קומפקטי מתוצרת Wacker Neuson.

Wacker Neuson Asphalt Compactor Plate WP1540W

מהדק אדמהWacker Neuson WP1540W


מהדקי אדמה: ההיצע המגיע לארץ כולל מגוון רחב של מהדקי רגל ומהדקי אדמה שטוחים (פלטה). מהדקי האדמה כוללים מהדקים עם תנועה לאחור (רוורס), מהדקים בשלט רחוק, דגמים עם אפשרות לקבל דיווח על נתוני וביצועי ההידוק ועוד. וואקר נויסון טוענת להמצאת מהדק הרגל, ב-1930, ומוצר זה מהווה נדבך חשוב בהיצע היצרנית הנחשבת למובילה בתחום זה. מהדקי הרגל המיובאים לארץ מוצעים במגוון רחב של משקלים ועוצמות הידוק, מונעים במנועי בנזין – 2 או 4 פעימות – או חשמל, וכוללים גם דגם קל במיוחד המיועד לעבודות אופקיות, דוגמת הידוק קיר בתעלה.
Wacker Neuson Hammer EH25 und Generator GV5000

פטיש חציבה Wacker Neuson EH25 וגנרטור Wacker Neuson GV5000


פטישי חציבה: ההיצע כולל דגמים המונעים במנועי בנזין ודגמים המוזנים חשמל.
מרטטים (ויברטורים) לבטון: לארץ מיובא מגוון רחב של ויברטורים במגוון גדלים ועוצמות רטט, מונעים חשמל או בנזין. ההיצע כולל מרטטים טבולים וחובקים, דגמים המפעילים מספר מרטטים בו זמנית, ראשי ויברציה בקטרים שונים, אפשרות להחלפה נוחה של הראשים.
Wacker Neuson DF 16

קושר ברזל Wacker Neuson DF 16


קושר ברזל: מכשיר מכאני המבצע קשירות ברזלי בניין עם חוט ברזל. שוקל 2.2 ק"ג בלבד ומונע את הצורך להתכופף לצורך ביצוע הפעולה. מ-Wacker Neuson נמסר כי המכשיר (הנקרא DF 16) מסוגל לבצע עד 1,000 קשירות בשעה.
חותכי ברזל ובטון: ההיצע החדש כולל מגוון דגמים ידניים עם מנועי בנזין עם דיסקים בקוטר 35 ס"מ. המכשירים מיועדים לחיתוך בטון, ברזל, סוגי ריצוף שונים ואספלט. בנוסף מגיע לארץ מגוון חותכי רצפה (לאספלט ובטון) עם דיסקים בקוטר 40 או 50 ס"מ.
Wacker Neuson BTS635s

דיסק בטון/ברזל Wacker Neuson BTS635s


מחליקי בטון: ההיצע של Wacker Neuson רחב מאוד ולדברי היבואנית כולו רלוונטי עבורנו. המגוון כולל 'הליקופטרים' נדחפים או לרכיבה, עם רוחבי עבודה הנעים מ-62 ס"מ ועד 250 ס"מ. לכלים הגדולים יותר מנועים מתוצרת קובוטה.
גנרטורים: היצע הגנרטורים המיובא לארץ כולל נייחים או עם גלגלים וידיות נשיאה. טווחי ההספק נעים מ-2.5 עד 74 KVA. המנועים מסופקים על ידי הונדה.
Wacker Neuson Walk-Behind Trowel CT48-9

מחליק בטוןWacker Neuson CT48-9


תאורה: Wacker Neuson מייצרים מגוון מגדלי תאורה ובלונים לתאורה בגדלים, גבהים ורמות עוצמה שונות.
פטישי חציבה: כל היצע היצרנית יוצע מעתה גם בארץ, כאשר בארסנל פטישי חציבה עם מנועי בנזין עד למשקל 25 ק"ג ופטישים מוזנ חשמל במשקל של עד 32 ק"ג.
לקבלת פרטים נוספים מיבואנית וואקר נויסון לארץ, לחצו כאן.