דחפור 14 טון חדש ל-Develon

הבולדוזר החדש של Develon מבוסס על הדוסאן DD100 הוותיק יותר, לאחר עדכונים ושדרוגים

Develon DD130

Develon הקוריאנית, לשעבר דוסאן, נכנסת אל שוק הדחפורים (בולדוזר) האירופאי עם דגם חדש: DD130. מדובר בדחפור במשקל עבודה של 14 טון והמיועד לעבודות יישור מדויקות בפרויקטים קלים של סלילה, בנייה ותשתיות או בעבודה בסביבה אורבנית וצפופה יותר.

Develon DD130 מצויד במנוע פרקינס 4-צילינדרי בנפח 4.4 ליטר המייצר 146 כ"ס. המשאבה ההידראולית מציעה ספיקה מרבית של 132 ליטר/דקה. מהירות הנסיעה המרבית היא 9.0 קמ"ש. רוחב הלהב הסטנדרטי הוא 310.5 ס"מ ואורך מגע הזחלים על הקרקע הוא 272 ס"מ. כאופציה מוצע להב ברוחב 365.5 ס"מ.

Develon DD130

הבולדוזר החדש של Develon מבוסס על הדוסאן DD100 הוותיק יותר, לאחר עדכונים ושדרוגים. בעיצוב הושם דגם על חופת מנוע צרה ככל הניתן לטובת שדה ראייה מיטבי. השמשה הקדמית הגדולה המשוכה מטה יחד עם הדלתות מזכוכית מוסיפות לגודל שדה הראייה למפעיל. בנוסף מוצעת כאבזור סטנדרטי מצלמה אחורית המשדרת למסך המגע הגדול (8") בקבינה. לשמשות הקבינה ארבעה מגבים – מלפנים, אחד לכל דלת ואחד מאחור.

בתוך הקבינה מוצעת יחידת מושב עם ג'וי-סטיק אלקטרוני מובנה היושבת על כריות אוויר. כל הקבינה ניתנת להטיה לצורך גישה למנוע ולמערכות נוספות באמצעות מנועים חשמליים וניתן להתניע את המנוע גם במצב כזה, לצורך דיאגנוזה או תיקון.

הבולדוזר מצויד במערכת עזר ממוחשבת לפילוס המכונה 2D grading system המבטיחה עבודה מדויקת גם לחסרי ניסיון; המפעיל מכניס את הנתונים המבוקשים למערכת וזו דואגת להתקשר עם המערכת ההידראולית ליישום ההנחיות בדיוק מרבי ללא התערבות נוספת של המפעיל.

Develon DD130