מחפר 23 טון חדש מדוסאן

דוסאן מחליפה את ה-DX225LC הוותיק בדגם חדש לגמרי, המבטיח שיפור ושדרוג בכל תחום

מחפר דוסאן DX225LC-7

דוסאן הקוריאנית משיקה מחפר 23 טון חדש בשם DX225LC-7. דגם זה מחליף את הדוסאן DX225LC הוותיק והוא מהווה דגם ראשון בדור הבאגרים החדש של דוסאן בקטגוריית המשקל הבינונית, המצוייד במנוע חדש ומתקדם העומד בתקני שלב 5 האירופאיים.

דוסאן DX225LC-7 הוא למעשה דגם חדש לגמרי בהשוואה לדור היוצא, ובכלל זה גם הבסיס, מערכת הזרועות, ההידראוליקה, האלקטרוניקה והמחשוב והקבינה. שלל מערכות העזר הממוחשבות מבטיחות ירידה ממוצעת של כ-7% בצריכת הדלק לשעת עבודה ביחס לדגם היוצא. מהירות וחלקות הפעולה יחד עם שיפור מובטח בהנדסת האנוש מבטיחים במקביל העלאת התפוקה ועבודה לאורך זמן תוך פחות מאמץ ושחיקה מצד המפעיל.

מחפר דוסאן DX225LC-7

הדוסאן DX225LC-7 מוצע עם משקול אחורי סטנדרטי כבד בכ-14% ביחס ל-DX225LC הקודם (4.9 טון מעתה), במטרה לאפשר עבודה עם ציוד מתחבר כבד יותר, להגדיל את כוח ההרמה והחפירה ולשפר את היציבות. המערכת ההידראולית החדשה מבטיחה שיפור בכוח המועבר אל הציוד המתחבר בלא פחות מ-30%, וזאת בכדי לכפר על פער הדורות בין השקת הדגם הקודם לזה החדש – ולהתקדמות המשמעותית שעשו בזמן זה הכלים המתחברים הייעודיים בתחום. עוד מציעה המחפר החדש אפשרות לכיול לכמה מצבי עבודה, בהתאם לצורך ולסוג העבודה, כאשר מדובר בתזמון, כיול ותיאום אוטומטי של פעולות המערכות השונות. כך ניתן, למשל, לכייל מראש מספר פעולות ברצף של הזרוע הקדמית והאמצעי המחובר אליה, בתוך כך עוצמת הפעולה בכל שלב, מהירות הפעולה בכל שלב וביצוע אוטומטי של פעולות חוזרות כמו העלאה, צידוד או עומק חפירה – הכל לכדי מהלך אחד רציף. עוד נזכיר לגבי המערכת ההידראולית את תכונת ה-Fine Swing function המשככת את תנועת הזרוע (הרמה/הורדה וצידוד).

מחפר דוסאן DX225LC-7

הקבינה היא כאמור חדשה לגמרי; על פי דוסאן מדובר בקפיצת מדרגה לעומת הקבינה בדגם היוצא בכל התחומים: גודל, שדה ראייה, בידוד, הנדסת אנוש, אבזור ונוחות. בתוך כך נכלל כיסא מפעיל חדש הכולל חימום/קירור, התרעה על אי חגירת חגורת בטיחות, מסך מגע חדש בקוטר 8", מערכת אודיו מתקדמת, התנעה ללא מפתח, מערכת מיזוג חדשה, תכנון דלת חדש, תאורה חדשה ועוד.

גם המנוע הוא חדש בבאגר זה, וכמו בדגם הקודם מדובר במנוע דוסאן 6 צילינדרים בנפח 5.9 ליטר, אך מדגם מעודכן ומתקדם יותר העומד בתקני שלב 5 האירופאיים. מנוע זה מציע 174 כ"ס (לעומת 148 כ"ס בדגם היוצא). דוסאן מיובא לארץ על ידי חברת אמקול

מחפר דוסאן DX225LC-7