מפלסת קומפקטית מבית CASE

חטיבת הצמ"ה של קייס חושפת מערכת מפלסת פריקה המותאמת להתקנה על מיני מעמיסים

חטיבת הצמ"ה בקייס משיקה מערכת פילוס המתחברת ליעה אופני/זחלי – בדומה למערכות דומות שראינו אצל בובקט, למשל, וכמוה מוצעת גם על ידי טרימבל והמיועדת למגוון מותגים.

בקייס מצהירים כי המערכת החדשה "מציעה ביצועים, יכולות ודיוק כמו של מפלסת מתקדמת גדולה" – רק בממדים קומפקטיים יותר. כמובן שיתרון משמעותי בעבודה עם מעכת שכזו הוא בחיסכון שבכלי ייעודי (מפלסת) וביכולת להרכיב ולפרק את המערכת בקלות ובמהירות יחסית לצורך הובלה, אחסון ואפשרות לניצול הכלי הנושא למשימות נוספות. מערכת המפלסת הפריקה מיועדת גם לעבודה במקומות צרים וצפופים אליהם לא יכולה מפלסת בגודל מלא להיכנס, או לעבודות קטנות יותר כחלק מפרויקט גדול, כאשר גם במקרה זה נחסך הצורך להביא במיוחד מפלסת בגודל מלא.

המערכת כוללת אמצעי בקרה ושליטה מתקדמים וממוחשבים של קייס – Case SiteControl – שפותחו בשיתוף Leica Geosystems. אמצעים אלו מאפשרים שליטה מדויקת בגובה הלהב ושמירה עליה לאורך כל העבודה ובכל התנאים. רוחב הלהב הוא כ-275 ס"מ ואפשרויות אפשרויות ההטיה שלו מציעות טווח מעלה ומטה של 66 ס"מ. גם בצידוד מלא מציע הלהב רוחב עבודה של יותר מ-245 ס"מ. השליטה בלהב נעשית באמצעות ג'וי-סטיק ייעודי המותקן בתוך הקבינה.

יבואנית הצמ"ה של קייס לארץ היא חברת קרסו מוטורס