הנטענות המהירות של Yale

סדרת המלגזות החשמליות Yale ERP70-90VNL מבטיחה זמני טעינה קצרים במיוחד ורב שימושיות

ייל (Yale) האמריקאית משיקה סדרת מלגזות חשמליות חדשה בקטגוריית המשקל שבין 7-9 טון בקירוב, תחת השם Yale ERP70-90VNL. מלגזות אלו מצוידות במצברי lithium-ion נטענים ועל פי ייל מדובר בנציגה ראשונה של דור המלגזות הבא של היצרנית, המתיימר להציע ביצועים הספק ותפוקה גבוהים מסדרות במשקלי עבודה דומים עד כה, "במטרה לעמוד בדישות השוק העולות וגוברות".

המהפיכה המשמעותית ביותר הבאה לידי ביטוי בסדרת המלגזות החדשה היא בזמן הטעינה הקצר במיוחד: ממצב ריק עד מלא תוך 80 דקות בלבד. על פי ייל מאפשרת יכולת זו עבודה במשמרות ברצף וללא הצורך להשבית כלים לשעות ארוכות לצורך טעינה, כמו גם טעינת אחוז ניכר מהמצברים בזמן הפסקות האוכל/צהריים. בהקשר זה נציין כי החבה אף ממליצה ללקוחות מלגזות אלו להתקין את נקודות הטעינה בסמוך לכניסה לחדרי האוכל/מנוחה במפעלים…

ההתבססות על מצברי lithium-ion במלגזות אלו מבטיח את עלויות התחזוקה הנמוכות בסגמנט זה, מבטיחים בייל.

המלגזות החדשות מוצעות בתצורת קבינה סגורה וממוזגת (חדשה) ומצוידות במערכת איזון ושיווי משקל מתקדמת, המאפשרת מעבר בטוח הן על פני שטח משובש יחסית והן סין סוגי מצע שונים (כפי שמתאפיין לעיתים ההבדל בין החוץ לפנים). מבלי לציין נתונים מצהירים עוד בייל על רדיוס סיבוב הקטן בקטגוריה, מה שכמובן מהווה יתרון בעיקר במקומות צפופים, בפרט בתוך מבנים.

בייל מיעדים את המלגזות החדשות בעיקר לתעשיית הנייר, המתכת והעץ – בפרט אלו הדורשות עבודה בתוך ומחוץ למבנים במקביל. כמובן שהמלגזות החשמליות הנקיות מבחינת פליטת מזהמים והשקטות ביחס למלגזות דיזל מותאמות לכל עבודה הנעשית בתוך מבנים או בסביבת מגורים.

עוד מודגשת ההפרדה בין מערכות ההינע המפעילות את הגלגלים ואת מערכת ההרמה, כך שלא תורגש "נפילת כוח" בשום שלב.  

היצרנית מציעה למלגזות אלו אבזור ותוספות ייעודיות למגוון שימושים, בכלל זה לעבודה עם בלוקים, קורות עץ, משטחים, חומרי בניין מגוונים וכיו"ב.

יבואנית ייל לארץ היא חברת מכשירי תנועה