מלגזות חשמליות תחרותיות מדוסאן

דוסאן משיקה סדרת מלגזות חשמליות חדשה המבטיחה עלויות רכישה ותחזוקה תחרותיות במיוחד

דוסאן הקוריאנית משיקה סדרת מלגזות חשמליות חדשה, אותה היא מגדירה כ-Low-Cost, קרי: זולה יותר לתפעול ולתחזוקה. ההשקה נערכה באנגליה, כאשר השוק הרלוונטי הוא בשלב ראשון השוק האירופאי, הכולל גם אותנו.

הסדרה החדשה מכונה NXE והיא כוללת מלגזות 4-גלגליות קומפקטיות עד בינוניות המונעות בחשמל, כאמור, המוצעות בשלב ראשון במשקלי הרמה של 2.0 עד 3.5 טון, כאשר במהלך החודשים הקרובים תורחב הסדרה כלפי מטה עם דגמים בעלי יכולות הרמה של 1.5-1.8 טון. מלגזות אלו מיועדות לעבודה בתוך מבנה, מחוץ למבנה או בשילוב בין פנים לחוץ.

הבסיס למלגזות החדשות היא יחידת ההינע הכוללת מנוע חדש וזול יותר בשם GX IC המניע אותן. גם הסוללות הרלוונטיות זולות יותר, ומכאן מתאפשר הן מחיר רכישה והן עלויות תחזוקה תחרותיים. למרות המחיר הנמוך יותר, על פי דוסאן, לא נחסך באמצעי ומערכות בטיחות ואלו כוללות בין היתר תכנון להעניק שדה ראייה פתוח מסביב, בפרט לפנים, במגבלות התורן, בלם אלקטרוני המבטיח בלימה מהירה ונטולת מאמץ, מערכת למניעת התהפכות בשיפועים כמו גם בכניסה מהירה מדי לפנייה (בולמת את הכלי אוטומטית), בקרת מהירות אוטומטית, בלם חנייה אוטומטי, מערכת לנעילת התורן (מונעת "נפילה" של המזלג) ומנגנון המונע אפשרות תנועה כשהמפעיל אינו ישוב וחגור – הכל במסגרת האבזור הסדרתי.

מלגזות דוסאן מיובאות לארץ חברת אמקול מאשדוד