מגדלי תאורה קומפקטיים מדוסאן

צמד מגדלי תאורה קומפקטיים אך רבי עוצמה חדשים מבית דוסאן מוצעים בשתי גרסאות, כל אחד עם אופצייה לבחירת סוג התאורה

מגדל תאורה דוסאן LCV6

דוסאן הקוריאנית מרחיבה את היצע מגדלי התאורה מתוצרתה עם שני דגמים חדשים: LCV6 ו-LCV8. מדובר בצמד מגדלי תאורה קומפקטיים, שתוכננו לפעול במקומות צרים, קשים לגישה או לתמרון אך כאשר עדיין נדרשת עוצמת תאורה טובה. העיצוב התמקד במזעור הגוף העיקרי ככל הניתן ויחד עם זאת להוות בסיס לתורן מאסיבי וגבוה; האורך עומד על כ-208 ס"מ, הרוחב כ-140 ס"מ והגובה להובלה עומד על כ-257 ס"מ. בדוסאן טוענים כי המוט הטלסקופי (הנפתח עד לגובה של 7.0 מטרים) עשוי סגסוגת מתכת קלה חדשה המבטיחה גמישות וחוזק מרביים במשקל נמוך. בתכנון הושם דגש רב על יכולת הרכבה ופירוק קלים ומהירים בשטח, במטרה להגדיל את היעילות ולחסוך בזמן יקר.

מגדל תאורה דוסאן LCV8

דוסאן LCV6 מונע באמצעות מנוע קובוטה עם אלטרנטור 6 קילו-ואט. בדוסאן LCV8 מדובר גם כן במנוע קובוטה, אך עם אלטרנטור 8 קילו-ואט. שתי הגרסאות מצוידות במיכל דלק גדול בנפח של כ-197 ליטר המאפשרים זמני עבודה מינימליים (בעומס מרבי) של לפחות 119 ו-97 שעות, בהתאמה. התאורה הסטנדרטית כוללת 4 יחידות metal halide בעוצמה של 1,050 ואט, כאשר כאופציה ניתן לקבל תאורת LED (290 צואט) המכפילה את זמני התאורה לכל מיכל דלק, הודות לצריכת החשמל הנמוכה משמעותית שלהן: ב-LCV6 מדובר ב210 שעות וב-LCV8 ב-180 שעות.

דוסאן מעניקה אחריות של 50,000 שעות עבודה לתאורת ה-LED , חמש שנים אחריות כללית לכל הכלי ונדרשת החלפת שמנים ומסננים מדי 1,000 שעות מנוע.

יבואנית דוסאן לארץ היא חברת אמקול.