דור חדש מבובקט

המיני מעמיסים של בובקט מוצעים במהדורה חדשה, מתקדמת ויעילה יותר. היכנסו לכל הפרטים

בובקט האמריקאית, כיום חטיבה בדוסאן הקוריאנית, מחדשת את היצע המיני-מעמיסים מתוצרתה עם השקת הדור הבא, המכונה 'סדרה M3' – מחליף ל'סדרה M2' בתוכה נכללו כלים אלו עד כה. מדובר בכלים הנוסעים על זחלים או על גלגלים (יעה זחלי או יעה אופני, בהתאמה) המתוכננים למגוון רחב של משימות וששופרו ועודכנו על סמך אינספור היזונים חוזרים, בקשות ותגובות של לקוחות, מתגאים בבובקט.

הכלים החדשים כוללים בשלב זה ארבעה דגמים, כולם עם שמות מוכרים המבוססים על דור M2 היוצא: בובקט S510 ובובקט S590 האופניים, ובובקט T550 ובובקט T590 הזחליים. דגמי דור M3 החדשים מונעים באמצעות מנוע דוסאן (הממותג כבובקט) דיזל חדש עם מגדש טורבו, מערכת הזרקה מתקדמת בנפח 2.4 ליטר המוצעים בטווח ההספק שבין 55 ל-70 כ"ס.  

הכלים החדשים עודכנו קלות בעיצוב החיצוני, אך מעבר לכך מדובר בסביבת מפעיל חדשה לגמרי, במערכת הידראולית חדשה, בשינויים במבנה הזרועות – הן הזרועות עצמן, הן החיבור לשלדה והן מיקום הבוכנות – במטרה להציע חוזק משופר וראות טובה יותר. המערכת ההידראולית מבטיחה תגובות מהירות יותר וכוח פריצה משופר, ובכך היא מאפשר לא רק עבודה עם משקלים גבוהים יותר, אלא גם בזמן קצר יותר, מה שמתיימר להעלות את היעילות של כלים אלו. סביבת המפעיל בגרסאות הסגורות מוצעת עם מערכת לאיזון לחצים, בכדי למנוע כניסת אבק בזמן העבודה. המיזוג מוצע עבור כל הדגמים – אך בתוספת תשלום.

עוד מודגש על ידי בובקט שיפור משמעותי בכל הקשור לתפקוד ותחזוקה בתנאי קור קיצוני, מה שפחות רלוונטי עבור שווקים כמו ישראל, אך בהחלט רלוונטי השיפור בגישה לכל המכלולים הנדרשים לשם תחזוקה, עם דגש על נוחות עבודה בשטח, מה שאמור לקצר זמני השבתה לצורך טיפולים ותיקונים.

בבוקט כבר החלו בשיווק הדור החדש. יבואנית בובקט לארץ היא חברת אמקול