חדש: JLG תציע טלסקופי זעיר

כתוצאה משת"פ בין JLG האמריקאית ו-AUSA הספרדייה תציעה הראשונה את המעמיס הטלסקופי הקטן בייצור גם תחת צבעיה ושמה. היכנסו לפרטים

JLG SkyTrak 3013

יצרנית ציוד ההרמה האמריקאית JLG מודיעה על שיתוף פעולה ארוך טווח שנחתם בינה לבין מומחית הצמ"ה הקומפקטי ובתוכו מלגזות לשטח הספרדייה AUSA; עיקר ההסכם בין החברות מתייחס לשיווק JLG מעמיס טלסקופי אולטרא-קומפקטי מתוצרת AUSA, שייצור על ידי האחרונה במיוחד עבור JLG, בצבעיה ותחת שמה – JLG SkyTrak 3013. מדובר ב-AUSA T144H הוותיק, שהוצג ב-2013 ומאז שומר על תוארו כ"מעמיס טלסקופי הקטן בעולם".

המפרט הטכני של גרסת JLG זהה לזו המוצעת במעמיס הטלסקופי הזעיר של AUSA, יחד עם העיצוב, המכלולים ובעצם בכל, למעט – כאמור – בצביעה ובשם. מדובר בכלי השוקל כ-2.4 טון והוא מסוגל להרים משקל מרבי של עד קצת יותר מ-1.2 טון. גובה ההרמה המרבי עומד על כמעט 4.0 מטרים ולשם הוא מסוגל להרים 770 ק"ג מרביים. המפתח האופקי המרבי עומד על כמעט 1.7 מ', והמשקל המרבי שהכלי מסוגל להרים במצב זה עומד על 580 ק"ג.

AUSA T144H

כמנוע משרת ב-JLG SkyTrak 3013 מנוע קובוטה 1.5 ליטר (דיזל) עם 4 צילינדרים המייצר כ-31 כ"ס; המנוע זהה למנוע המוצע ב-AUSA רק שמשום מה נתון ההספק שונה: ב-AUSA  ההספק המרבי המוצהר עומד על כ-25 כ"ס בלבד.

ממדיו הקומפקטיים במיוחד של המעמיס הטלסקופי הזעיר מייעדים אותו מן הסתם לעבודה במקומות צרים ומוגבלים להתניידות, דוגמת המגזר החקלאי, מפעלים, מחסנים גדולים, בשירות המוניציפלי, עבודות פיתוח וגננות וכיו"ב. יתרון משמעותי הוא גם בניוד – ניתן להובילו בקלות על רוב הנגררים הקומפקטיים, הן מבחינת משקל והן מבחינת ממדים.

JLG משיקה וחושפת את ה-SkyTrak 3013 בימים אלו (פברואר 2020) במסגרת תערוכת צמ"ה באורלנדו שבארה"ב, כאשר מיד לאחריה יוחל בשיווק המלא. יבואנית JLG  לארץ היא חברת רום מפתח תקווה. יבואנית AUSA לישראל היא חברת איגל מלגזות ולוגיסטיקה בע"מ  מאיזור התעשייה קסם הסמוך לכפר קאסם וראש העין

JLG SkyTrak 3013