JCB 457 חדש

מעמיס ה-20 טון הבריטי מקבל יורש מעודכן – יעל וחסכוני יותר

JCB 457

יצרנית הצמ"ה הבריטית JCB משיקה את הדור הבא של מעמיס ה-20 טון שלה – JCB 457. ה-JCB 457 החדש משמר את ממדיו ועיצובו של הדגם היוצא באופן כללי, על אף רענונים ועדכונים קוסמטיים ועיצובים רבים, אך צייודו בטכנולוגיה מתקדמת יותר, ובראשה מנוע חדש לגמרי, מבטיחים תפוקה גבוהה יותר בעלויות תפעול ותחזוקה נמוכות יותר.

JCB 457

השינוי המהותי ביותר הוא ללא ספק במנוע; את מנוע ה-MTU הוותיק מחליף עתה מנוע קאמינס מתקדם העומד בתקני יורו 5 העדכניים, והנו חזק במעט: 257 לעומת 256 כ"ס (נטו). מנוע זה גם קומפקטי יותר (6.7 ליטר נפח במקום 7.7 ליטר) וכאמור – מבטיח ירידה משמעותית בצריכת הדלק, אך ב-JCB טרם פרסמו נתון צריכה מדוייק. בין יתר האחראים לירידה בצריכת הדלק מונים אצל היצרנית מערכת דימום מנוע אוטומטית (המפעיל קובע תוך כמה זמן מרגע שדוושת התאוצה נלחצה בפעם האחרונה ידומם המנוע אוטומטית) ואפשרות בחירה בין 2 מצבי ניהול מנוע, בהתאם לצורך: Dynamic כאשר נדרש מלוא כוחו של המנוע או Comfort, כאשר העומס על הכלי נמוך יותר.

עוד מציע המנוע החדש עקומת מומנט שטוחה יותר ומומנט מקסימלי גבוה יותר, מה שמתורגם בפועל לכוח זמין רב יותר, ובטווח סל"ד רחב יותר. העברת הכוח נעשית באמצעות תיבת הילוכים חדשה מתוצרת ZF המציעה 5 מהירויות (לעומת 4 בדגם היוצא).

JCB 457

הקבינה אינה חדשה בבסיסה – היא מסדרת ה-COMMANDPLUS שפותחה על ידי היצרנית והמשרתת במגוון ציוד מתוצרתה, אבל בגרסה העדכנית של ה-457 היא מוצעת בגרסתה ממתקדמת ביותר הכוללת שיפורים ארגונומיים רבים, עוד בידוד בפני וויברציות ורעשים, גישה נוחה יותר לכל המכלולים ואמצעי השליטה והבקרה, מסכי מגע חדשים ויחידת כיסא חדשה לגמרי (המוצעת בשלוש גרסאות שונות) המתיימרת להיות הנוחה והמתקדמת בתחומה.

מיבואנית JCB  לארץ – חברת קומסקו – נמסר כי JCB 457 החדש כבר בישראל, ושיווקו החל.

איך JCB 457 מול המתחרים? לחצו על התמונה וכנסו אל מנגנון ההשוואה הייחודי שלנו