שדרוג המעמיסים הקומפקטיים בקייס

קייס משיקה את דגמי 2020 של מעמיסי ה-2.4-3.8 טון מתוצרתה לאחר רענון ושיפור. היכנסו לפרטים

CASE 21F

חטיבת הצמ"ה בקייס, כיום חלק מקונצרן פיאט האיטלקי, משיקה את הדור הבא של המעמיסים הקומפקטיים מסדרה F לאחר רענון, שיפור ושדרוג מקיפים. מדובר במעמיסים קייס 21F, (משקל עבודה 5.1 טון, כושר הרמה מרבי 2.4 טון), קייס 121F (משקל עבודה 5.3 טון, כושר הרמה 2.4 טון), קייס 221F (5.7 טון, 3.8 טון בהתאמה) וקייס 321F (6.0 טון, 3.8 טון, בהתאמה).

CASE 221F

עיקר העדכון מתייחס למערכת האלקטרו-הידראולית החדשה, המאפשרת כיול וכיוון נוספים מהמוכר עד כה, ובין היתר מעניקה למפעיל את היכולת לכוון את מהירות התגובה, הרגישות, זוויות הכף ומהירות פעולת הבוכנות יחד או לחוד, במטרה להתאים את פעולת הכלי באופן המיטבי לייעדו. המערכת החדשה מאפשרת קיבוע בזיכרון של כל הפעולות כפי שנבחרו, וכך ניתן בין היתר לעבור בקלות ובמהירות בין מצבי עבודה שונים, סוגי פעולות שונות ו/או מפעילים שונים תוך שמירה על תפוקה מרבית בעבודה. דוגמא לכך ניתנת בעבודת העמסה לארגז/מיכל/נגרר סטטי, בכך שקובה ההרמה, מהירות צידוד הכף והזווית המדוייקת שלה נקבעים מראש, וכך ניתן להעמיס עפר, למשל, במהירות, בדיוק מרבי ובמחזוריות קבועה בכל פעולה – מבלי שהמפעיל נדרש לכוון, להתרכז או להפעיל מאמץ מיוחד בכל פעם. היתרונות למהירות הביצוע, היעילות ובסופו של דבר – החיסכון בזמן ובאנרגיה ברורים.

כל הכיוונים והכיולים מתבצעים באמצעות מתגים רלוונטיים המותקנים על הקונסולה הצדדית החדשה, שכמו רוב סביבת המפעיל עוצבה מחדש עם הבטחה לארגונומיות משופרת.

עדכון ושדרוג דגמי סדרה F נכנסו זה עתה לתוקף והנם רלוונטיים לדגמי 2020 ואילך.  דגמי סדרה F הקומפקטיים מיועדים לשרת במגוון עבודות מעמיס קלאסיות בתחומי הבניין, התשתיות והעפר, אך גם במשימות חקלאיות ובשירות המוניציפלי. יבואנית הצמ"ה של קייס לארץ היא חברת קרסו.

CASE 321F