גרסת High-Lift ל-JCB 457

מעמיס ה-20 טון של ג'י.סי.בי מוצע מעתה גם בגרסת High-Lift עם גובה הרמה משופר

JCB 457 HL

ג'י.סי.בי (JCB) מוסיפה אופציית High-Lift עבור המעמיס הגדול מתוצרתה – ה-JCB 457. ה-457 הוא המעמיס הגדול ביותר המוצע על ידי ג'י.סי.בי מחוץ לאירופה, כאשר את הבכורה כמעמיס הגדול בהיצע היצרנית הבריטית תופס ה-JCB 467 המציע משקל עבודה של כ-24 טון, בהשוואה למשקל העבודה של ה-457, העומד על כ-20 טון, בגרסת הבסיס. דגם זה מונע באמצעות מנוע MTU המציע 256 כ"ס והעומד בתקני Tier 4f.

בהשוואה לגרסה הסטנדרטית של ה-457 המוכרת עד כה – ה-457 ZX – לה גובה הרמה מרבי סטנדרטי (נמדד בציר הכף) של כ-4.1 מטרים, מציעה גרסת ה-High Lift גובה הרמה מרבי (נמדד בציר הכף) של כ-4.7 מטרים. על-פי ג'י.סי.בי ה-457 High-Lift הוא המעמיס האופני הסטנדרטי בעל מנוע 4 צילינדרים עם גובה ההרמה הגבוה ביותר בשוק.

JCB 457 HL

גרסאות ה-High-Lift הן כשמן: גרסאות עם זרועות ארוכות יותר לטובת יכולת הרמה מטענים לגובה רב יותר. מדובר בעיקר בשימוש לצורך העמסה לגובה רב יותר (לדוגמא: בשימוש חקלאי, להעמסת וסידור חבילות חציר) או לאפשר שפיכה מעל לסף כגבוה יותר (לדוגמא: העמסת משאית/נגרר בעלי דופן גבוהה במיוחד.

בג'י.סי.בי מדגישים כי זרועות ה-High-Lift במעמיס 457 תוכננו מן המסד עבור כלי זה, עם דגש על המשימות המאפיינות שופל זה אצל רוב. מבנה ותצורת הזרועות הארוכות יותר מבטיחים פיזור העומס הנוסף בין נקודות החיבור של הזרועות לשלדה, כמו גם לבוכנות ההידראוליות המרימות והמורידות אותן. ב-JCB מתגאים בכך שהצליחו להעניק יכולות גבוהות לזרועות המוארכות ללא הצורך להתקין בוכנה מרכזית גדולה במרכז מערך הזרועות, שהיתה יכולה להפריע לשדה הראיה לכיוון הכף או הציוד האחר המחובר בקצה הזרועות. התצורה מבטיחה עוד שליטה מדויקת ובטוחה יותר בקצה הזרוע – גם בעומס מלא.

יבואנית JCB לארץ היא חברת קומסקו

JCB 457 HL