Sandvik Commando DC300Ri

הקומנדו של Sandvik

Sandvik Commando DC300Ri

Sandvik Commando DC300Ri

סנדוויק השבדית משיקה מכונת קידוח עצמאית (המופעלת בשלט רחוק) תחת השם Commando DC300Ri. מדובר במכונה שתוכננה הן לקבלני קידוחים והן לקבלני פיצוצים והיא מותאמת למגוון רחב של שימושים, תנאי עבודה ושטח "מאתגרים", כלשון ההודעה לעיתונות.
סנדוויק Commando DC300Ri נשענת על ארבעה גלגלים הנעולים צמיגי ציוד מכני הנדסי בדומה לצמיגים המשרתים על יעים אופניים ('בובקט'), מעמיסים טלסקופיים, מחפרים אופניים ומעמיסים אופניים. ההינע מועבר כמובן דרך כל הגלגלים. בנוסף מוצעים זרועות ייצוב ותמיכה הידראוליים המאפשרים את מיקומה היציב של המכונה בנקודה המבוקשת, גם כאשר פני השטח משובשים ו/או משופעים.

Sandvik Commando DC300Ri

Sandvik Commando DC300Ri

מכונת הקידוח החדשה מתוכננת לעבוד עם מוטות קידוח בטווח הקוטר שבין 38 ל-64 מ"מ. בסנדוויק מציינים כי כל מערך ה'בום' עליו יושב מנגנון הקידוח הוא חדש (הדגם מכונה HL300) עם הבטחה לתפוקה ויעילות גבוהים יותר מהמוכר בדגמים וותיקים דומים של היצרנית, בעיקר בשל התכנון החדש המתיימר להציע תפוקות גבוהות יותר, בעלויות צריכת דלק, טיפולים ותחזוקה נמוכות יותר.
סנדוויק Commando DC300Ri מונע באמצעות מנוע קטרפילר בנפח 3.6 ליטר העומד בתקני Tier 4f והמציע קצת יותר מ-100 כ"ס. מנוע זה מתיימר להציע חיסכון של למעלה מ-30% בצריכת הדלק בהשוואה לדגמים קודמים. מכונת הקידוח החדשה מסוגלת לכסות במצב עמידה שטח של 12 מ"ר לקידוח – כ-20% יותר מכלים קודמים דומים בגודלם של סנדוויק. המנועים המניעים את מנגנון הקידוח מציעים מומנט של עד 43 kN.
יבואנית סנדוויק לארץ היא חברת זוקו שילובים מחולון.