מיני מחפר וולוו ECR18E

דור מיני-מחפרים חדש מוולוו

מיני מחפר וולוו EC18E

מיני מחפר וולוו EC18E

חטיבת הצמ"ה בוולוו השבדית חושפת דור מיני מחפרים חדש. מעתה מחליפים דגמי סדרה E את דגמי סדרה D שייצורה יופסק. בשלב ראשון הוצגו 4 דגמים המהווים את הסנוניות הראשונות במהלך החלפת כל היצע המחפרים הזעירים מבית וולוו: וולוו EC15E המחליף את הוולוו EC15D; וולוו EC18E המחליף את הוולוו EC18D ו-וולוו EC20E המחליף את הוולוו EC20D. חדש וחריג בהיצע הוא הוולוו ECR18E המהווה גרסה ללא בליטה מעבר לקו הזחלים של ה-EC18E והוא מוצע מעתה ככרטיס הכניסה אל תחום המחפרים עם 'אפס בליטה' בוולוו, כאשר עד כה הכלי הקטן ביותר מסוג זה אצל השבדים היה הוולוו ECR25D. משמות הכלים קל להבין כי מדובר במיני מחפרים מקטגוריות המשקל של 1.5, 1.8 ו-2.0 טון בקירוב.

מיני מחפר וולוו ECR18E

מיני מחפר וולוו ECR18E

בוולוו טרם פרסמו את המפרט המלא, אך בהחלט את עיקרי הדברים והסיבות שהכלים החדשים מבטיחים להעלות את התפוקה ולהוריד את העלויות. בסיס הכלים – השלדה ומערך הזחלים – שודרג, שופר וקיבל עוד מיגונים, והוא זהה בכל ארבעת המיני מחפרים החדשים. כל הכלים מוצעים עם עמדת מפעיל פתוחה או סגורה, לפי דרישה. הרוחב המינימלי עומד על פחות ממטר אחד והגובה לקצה גג או מסגרת הבטיחות הוא 233 ס"מ לכל היותר (בגרסאות הסגורות).
סביבת המפעיל חדשה בדגמי סדרה E החדשה, ומבטיחים שיפור בהנדסת האנוש לטובת תפעול נעים יותר ומעייף פחות. חלק ממתגי התפעול והכפתורים הוחלפו מסיבה זו. גם כל הקשור לקשירה, אבטחה והרמה – ווים ולולאות – עוצב ותוכנן מחדש במטרה לאפשר ניידות והובלה נוחים מעד כה, בעיקר מהסיבה שכלים בקטגוריות משקל אלו מובלים בתכיפות מאתר לאתר באמצעות רכב או נגרר, וזמן ההעלאה, האבטחה על הכלי הגורר/נושא וההורדה הוא זמן יקר שעתה מובטח כי התקצר.

מיני מחפר וולוו ECR18E

מיני מחפר וולוו ECR18E

בוולוו טוענים כי כל דגמי סדרה E החדשה מציעים ביצועים משופרים בתנאי עבודה בהשוואה לקודמיהם מסדרה D; כך מובטח שיפור בכוח הגרירה והדחיפה בקצה הזרוע, כוח חפירה משודרג, כוח הרמה הן לפנים והן בצידוד 90 מעלות הצידה ובשל הארכת וחיזוק הבסיס מובטחת יציבות גבוהה יותר. בוולוו טוענים כי הכלים החדשים חזקים ב-7-22% ביחס לקודמיהם, תלוי בסוג הפעולה.
וולוו החלה כבר לשווק את המיני מחפרים החדשים. יבואנית וולוו לארץ היא חברת מאיר מחולון.

איך המיני מחפרים החדשים בהשוואה למתחרים? לחצו על התמונות למטה וכנסו למנגנון ההשוואה הייחודי שלנו:

וולוו EC15E מול מתחרים (לחצו על התמונה):EC15E

וולוו EC18E מול מתחרים (לחצו על התמונה):EC18E_2

וולוו ECR18E מול מתחרים (לחצו על התמונה):ECR18E_3

וולוו EC20E מול מתחרים (לחצו על התמונה):EC20E