מלגזה חשמלית Still RX 20

הכי טוב של Stihl (וידאו)

מלגזה חשמלית Still RX 20

מלגזה חשמלית Still RX 20

יצרנית ציוד ההרמה הגרמנייה שטיל (Still) החלה לשווק סדרת מלגזות חשמליות חדשה בשם RX 20. מדובר במלגזות הנשענות על 3 (למעשה גם 4 – האחוריים צמודים) או 4 גלגלים, תלוי בגרסה, המציעות כושר הרמה מרבי הנע מ-1.4 עד 2.0 טון. בסה"כ כוללת הסדרה החדשה שבע גרסאות שונות, כולן עם סוללות Litium Ion נטענות.

מלגזה חשמלית Still RX 20

מלגזה חשמלית Still RX 20

בשטיל טוענים כי מדובר במלגזות החשמליות הטובות ביותר אותן פיתחה וייצרה החברה אי פעם, מה שבהחלט מעלה את רף הציפיות ממוצר חדש זה. המלגזות החדשות פותחו מן המסד ככאלו, כאשר כל חלק ופרט שופרו ורועננו ביחס למוכר מדורות קודמים של מלגזות דומות מבית Still. הדגש העיקרי הושם על העלאת התפוקה בעבודה (מהירות תגובה ופעולות גבוהות יותר, עוד יכולת הרמה, פחות צריכת חשמל), תכנון ובנייה מחדש של סביבת המפעיל, עם דגש על נוחות בשהות ובתפעול יחד עם עלייה ברמות הבטיחות והתאמה טובה יותר למגוון רחב יותר של צורות וסוגי שימוש.

מלגזה חשמלית Still RX 20

מלגזה חשמלית Still RX 20

התוצאה, כך אנשי שטיל, מתיימרת לקבוע סטנדרטים חדשים בתחום, עם לא מעט נתונים וביצועים אשר מתיימרים להיות הטובים בסגמנט: כושר ההרמה הגבוה ביותר ביחס למשקל המלגזות (משקלן העצמי נע מ-2,926 עד 3,486 ק"ג, כולל סוללות, תלוי בגרסה); מהירות הפעולה (העלאה והורדת המזלג) המהירה ביותר; זווית צידוד וכתוצאה מכך – רדיוס הסיבוב הטוב בסגמנט; טווח הנסיעה וזמן העבודה הארוכים בקטגוריה (הזמן המאפשר עבודה מרגע סיום הטעינה עד שנדרשת טעינה חדשה); שדה הראיה הטוב ביותר מסביב; צריכת האנרגיה הנמוכה בקטגוריה להרמת כל טונה מטען; אמצעי התפעול המתקדמים והארגונומיים ביותר בתחום כיום, ואחרון חביב: סביבת מפעיל מרווחת, מתקדמת ונוחה במיוחד. כך מובטח…

מלגזה חשמלית Still RX 20

מלגזה חשמלית Still RX 20

מלגזות שטיל RX 20 החדשות מסוגלות לנוע במהירויות של עד 20 קמ"ש. לרשות המפעיל עומדות כמה אפשרויות של מצבי עבודה לבחירה – החל ממצב שרוב האנרגיה מווסתת לטובת נסיעה מהירה, כאשר כושר ההרמה הוא פחות משמעותי, ועד לתנועה איטית באיזורים קשים להתניידות, עם משקל מרבי להרמה. דגש מיוחד הושם גם על קלות, נוחות ומהירות החלפת המצברים – המתבצעת מהצד המתיימרת להיות הנוחה והמהירה בתחום.
יבואנית מלגזות Still לארץ היא חברת קידמה.