מכבש קייס SV212D

מכבשים חדשים ל-CASE

מכבש קייס SV212D

מכבש קייס SV212D

חטיבת ציוד מכני הנדסי בקייס משיקה צמד מכבשים ויברציוניים חדשים, כמחליפים למכבשים הוותיקים קייס SV212 (11-15.5 טון) וקייס SV216 (14-18.5 טון) שכבר מתקשים לעמוד בתקני פליטת המזהמים העדכניים כיום.

מכבש קייס SV216D

מכבש קייס SV216D

המחליפים הם קייס SV212D וקייס SV216D המוצעים במשקלי עבודה דומים (אם כי לא זהים – ראו מפרטים מלאים בקטלוג). השינוי המשמעותי ביותר שבוצע במכבשים החדשים הוא במנוע: מעתה משרת בכלים אלו מנוע דויץ שקט, נקי וחסכוני יותר לעומת מנוע הקאמינס ששירת בקודמיהם, וכמובן – מנועים חדשים אלו עומדים בתקנים המחמירים ביותר כיום בצפון אמריקה, באירופה ובשווקים נוספים.

מכבש קייס SV216D

מכבש קייס SV216D

כפי שהוצעו עד כה, ניתן להזמין גם את המכבשים החדשים עם תוף חלק או עם בליטות, כאשר קוטרו המרבי נותר 1640 מ"מ. בקייס טוענים כי מדובר במכבשים שתוכננו לעבודות התובעניות ביותר, בתנאי שטח קשים, ומערכוות ההינע תוכננו בהתאם; ההינע ההידרוסטטי תוכנן לספק אחיזה בכל מצב ומערכת בקרה ואיזון מומנט מתיימרת לדאוג לחלוקה הנכונה בין העברות הכוח אל התוף ואל הגלגלים.
בקייס החלו לשווק את המכבשים החדשים ברחבי העולם. יבואנית הציוד הכבד של קייס לארץ היא חברת קרסו. מהחברה נמסר כי אין כוונה לייבא מכבשים בשלב זה, אם כי ייתכן ובהמשך גישה זו תשונה, בהתאם לביקוש

 

איך המכבש הויברציוני החדש קייס SV212D מול המתחרים? לחצו על התמונה להשוואת נתונים:

 

איך המכבש הויברציוני החדש קייס SV216D מול המתחרים? לחצו על התמונה להשוואת נתונים: