XCMG XE7000E

XCMG עולה ליגה

XCMG XE7000E

XCMG XE7000E

XCMG הסינית עולה מדרגה; ענקית הצמ"ה משיקה את מחפר המכרות ההידראולי הכבד ביותר מתוצרתה עד כה – ה-XE7000E במשקל עבודה של 700 טון בקירוב. עם השקת הבאגר הכבד החדש מצטרפת סין אל שלוש מדינות בלבד שהציעו מחפרים בקטגוריית המשקל הזו עד כה: גרמניה, יפן וארה"ב.
מחפר המכרות החדש מצויד בשני מנועים ממקור לא ידוע המייצרים 1,700 כ"ס כל אחד, והמשמשים כספקי כוח למנועים החשמליים המניעים את הכלי. הבאגר הכבד הוא באורך כולל של 23.5 מטרים והכף הענקית שלו יכולה להניף 50 טון חומר בכל פעולה. על פי היצרנית מסוגל ה- XE7000E להעמיס עד 30,000 טון חומר במהלך 8 שעות עבודה, ובכך הוא הופך למחפר בעל התפוקה הגבוהה ביותר שיוצר בסין עד כה.
וואנג מין (Wang Min), נשיא ויו"ר XCMG, אמר בטקס השקת המחפר כי הוא גאה מאוד במוצר החדש של הקונצרן, וכי רוב מכלוליו הבסיסיים פותחו על ידי צוותים ב-XCMG כאשר על הכלי ומערכותיו השונות רשומים לא פחות מ-52 פטנטים. עוד ציין מין כי XCMG השקיעה לאחרונה למעלה מ-285 מיליון דולר בהקמת מרכז תכנון, פיתוח וייצור לציוד מכני כבד, בכלל זה מחפרי מכרות הידראוליים גדולים וציוד מכרות כבד נוסף, במטרה להפוך לשחקן משמעותי בתחום זה בעולם.
זיכיון היבוא לציוד הכבד של XCMG לישראל נמצא בידי חברת נתיב ציוד כבד בע"מ. ליבואנית אין אתר אינטרנט.