Hartl HBC1250

הרחבת ההיצע אצל Hartl

הארטל (Hartl) האוסטרית חוגגת 85 שנים להיווסדה, ומציינת את המאורע – איך לא? – עם השקת שלוש כפות ניפוי חדשות.

Hartl HBC1250

Hartl HBC1250

Hartl HCB 1250 היא כף ניפוי וריסוק חדשה מתאפיינת במבנה וורטיקלי בו הפתח הוא עליון, לטובת יכולת הכנסת וגריסת אבנים גדולות יחסית. כף הניפוי החדשה כוללת שלושה שלבי ניפוי הפועלים זה אחר זה בהתאם למעבר החומר בכף, כאשר באותו הכלי מבוצעות שלוש פעולות שונות הרשומות כפטנט. בהארטל טוענים כי שיטת ניפוי ייחודית זו מציעה יכולות ואיכות עבודה חסרות תקדים בסגמנט. כף זו מיועדת הן לתעשיית המחזור והן לטיפול במגוון לסלעים טבעיים. בין יתר התוספות שניתן להזמין עבור דגם זה מוצעים מגנטים, מגוון שיניים רחב, מצלמה ועוד.

Hartl HBS 2000

Hartl HBS 2000

Hartl HBS 2000 היא כף ניפוי וסינון מסדרת ה-HBS של היצרנית, המתאפיינת בכפות בעלות 'שפתיים' גדולות יחסית ופתח רחב. מבנה זה מבטיח קלות רבה יותר בעת המילוי, יכולת מילוי מהירה וגדולה יותר ומזעור נפילת או איבוד החומר תוך כדי הפעולה. כתוצאה מכך, יחד עם מבנה פנימי ייחודי, מובטח פעולת ניפוי באיכות מרבית תוך מינימום פעולות ותנודות, ובשורה התחתונה: עבודה יעילה יותר ותפוקה גבוהה יותר.

Hartl HSS 800

Hartl HSS 800

Hartl HSS 800/1200/1600 מרחיבה את סדרת המסננים HSS. כף זו מיועדת להתקנה על כפות של מעמיסים אופניים פירקיים ('שופלים') או טרקטורים חקלאיים עם כף קדמית, והיא מוצעת בשלושה גדלים שונים – בהתאם לגודל והספק הכלי הנושא. כמו כל כפות הניפוי של היצרנית עשויים גם ה"קרביים" של כף זו פלדת Hardox עמידה במיוחד בפני שחיקה.
יבואנית Hartl לארץ היא חברת צ.ל.ע מעמק חפר