שיפור ה'מלאים' בקונטיננטל


קונטיננטל הגרמנייה (Continental) משיקה את הדור החדש שלה של צמיגים מלאים מתוצרתה למלגזות אשר – אם נצטט את הודעת החברה – "משלבים בין היתרונות של דור הצמיגים הקודם, יחד עם שיפור משמעותי בהתנגדות לגלגול, לרעש הנפלט, לאחיזה ולעמידה בפני שחיקה". הסיבה העיקרית לשיפורים המובטחים הנה תערובת גומי חדשה ומוגנת בפטנט ממנה עשויים הצמיגים.
עוד חדש בהיצע העדכני הן מידות נוספות, שלא הוצעו עד כה, וצמיגים מיוחדים למצע קשה המבטיחים עמידות ארוכה ב-20% ביחס לסדרות היוצאות.
הצמיגים החדשים מוצעים ב-4 סדרות חדשות:
SC20+ – מיועד לעבודה על משטח מחוספס דוגמת אבני ריצוף או אספלט גס. צמיג המבטיח עמידות גבוהה בפני שחיקה ואורך חיים ארוך במיוחד והתנגדות גלגול נמוכה.
CS20+ – מיועד לעבודה על מצע חלק ואחיד. מצטיין בעיקר בפעולה שקטה במיוחד ועמידות גבוהה בפני כוחות פיתול ועיוות. מתאים לעבודה אינטנסיבית בתנאים שופעי פניות ותמרונים, גם עם משקל גבוה.
CSEasy SC20+ – דומה ל-CS20+ אך מיועד להתקנה מהירה וקלה באמצעות מפתח אחד. מיועד לעבודה המשלבת בין פנים וחוץ, בכלל זה בתנאי שחיקה גבוהים
SH12+ – צמיג 'סליק' (חלק, ללא פרופיל) המציע אחיזה טובה בהרבה מדור צמיגי ה'סליק' העדכני של קונטיננטל. בין היתר שופרו בדור החדש עמידות בפני פגיעה, חתכים, חדירת גופים זרים וקרעים. מיועד לעבוד בתוך מבנים, בפרט עם רצפות חלקות.
הצמיגים החדשים של קונטיננטל יוצעו באמצעות סוכני המותג באירופה, צפון אמריקה ושווקים נוספים החל מאפריל הקרוב