קונטיננטל HDC

קונטיננטל HDC

קונטיננטל HDC

קונטיננטל משיקה עם ה-HDC החדש צמיג 'סינגל' (יחיד בכל צד של הסרן, לא כ'דאבל ג'אנט') שמתיימר להיות המתקדם מסוגו והמותאם בעיקר לתעשיית התשתיות והבנייה, קרי: תפקוד תחת עומס גבוה עד קיצוני. הקונטיננטל HDC מוצע בשלב ראשון במידה 385/65 R 22.5 והוא ביצע את הופעת הבכורה שלו כצמיג הסדרתי המוצע עם המרצדס ארוקס החדש, בתצורת מוביל בטון. הצמיג מתאפיין בפחות משקל אך בעמידות גבוהה יותר ביחס לדור הקודם, אותו הוא מחליף. קונטיננטל פיתח את הצמיג במטרה לשמש בסרנים האמצעיים במשאית – כנושאי עומס נוספים כאשר הרכב עמוס במלואו, וככאלו נועדו לעמוד במשקלים גבוהים במיוחד ויחד עם זאת לחסוך במשקל העצמי של הצמיג. ה-HDC במידה 385/65 R 22.5 מורשה למטען של 9.5 טון, במקום 9.0 טון בדור הקודם לו (לצמיג). עם החיסכון במשקל מתאפשר משקל כולל גבוה יותר, ולמעשה משקל מטען נטו גבוה יותר במשאית.
מרצדס בנץ ארוקס 8x8 נעול בצמיגי קונטיננטל HDC

מרצדס בנץ ארוקס 8×8 נעול בצמיגי קונטיננטל HDC