צמיגים חוסכי דלק מ-Goodyear

Goodyear KMax D

Goodyear KMax D


גודייר האמריקאית משיקה צמיגים חדשים למשאיות ממשפחות ה-Fuelmax וה-KMax. מדובר במידות חדשות לסדרות הצמיגים המוכרות, שלא היו עד כה בהיצע. סדרת ה-KMax מתרחבת עם המידה 295/60R22.5 עבור סרן ההיגוי, שייכלל בתת הסדרה KMax S. מקביל אליו, עם אותה המידה, מצטרף צמיג המיועד לסרן המניע, שייכלל בתת הסדרה KMax D. כיתר צמיגי סדרת ה-KMax של גודייר כך מיועדים גם הצמיגים במידות החדשות בראש ובראשונה עבור לקוחות הגומעים קילומטראז' גבוה במיוחד, תחום בו צמיגים אלו מתיימרים להיות מהיעילים והמתקדמים בשוק.
Goodyear Fuelmax D

Goodyear Fuelmax D


תת הסדרה במשפחת ה-Fuelmax המיועדת להינעל על חישוקי הסרנים של נגררים או שאינם מניעים – ה-Fuelmax D – מתרחבת אף היא עם צמיג במידה החדשה 295/60R22.5, ובכך מוצעת כל משפחת צמיגי Fuelmax על ייעודיה השונים במידה זו, ולקוחות יוכלו לעבור לשימוש בצמיגים חדשים אלו, שעד כה לא הוצעו במידות דנן.
בגודייר מציעים את סדרת הצמיגים Fuelmax כסדרה מתקדמת, בעלת התנגדות גלגל נמוכה, עמידה גבוהה במיוחד בפני שחיקה ועם הבטחה – הודות לשילוב תכונות אלו – להציע שירות ארוך, אמינות גבוהה וחיסכון בצריכת הדלק. שיוק הצמיגים החדשים כבר החל. לפרטים ניתן לפנות לתקריות המתמחות.