מעמיס אופני וולוו L220H

רענון המעמיסים בוולוו

מעמיס אופני וולוו L110H

מעמיס אופני וולוו L110H

כשלוש שנים וחצי לאחר חשיפתם לראשונה, משיקה וולוו השבדית חמישה מעמיסים אופניים מסדרה L-H במהדורה מעודכנת; מדובר במעמיסים וולוו L110H, וולוו L120H, וולוו L150H, וולוו L180H ו-וולוו L220H. כל הדגמים החדשים מחליפים בהיצע וולוו את דגמי סדרה G היוצאים לגמלאות, עם הבטחה להציע שיפורים ועלייה בתפוקה מכל היבט. עיקר השיפורים מתמקדים בקיצור זמני פעולות הכף, קרי: יותר תנועה (ותפוקה) בזמן נתון – בעד 15% ושיפור בצריכת הדלק של עד 20% בהשוואה לדגמי סדרה G היוצאת.

מעמיס אופני וולוו L180H

מעמיס אופני וולוו L180H

כל המעמיסים המעודכנים מצויידים בחופת מנוע העולה ויורדת הידראולית-חשמלית במטרה לאפשר גישה נוחה מכל כיוון ולכל מקום במנוע בעת הטיפולים. גם תא המפעיל ניתן להרמה באופן הידראולי-חשמלי ולקיבוע בזווית של 30 או 70 מעלות – גם לטובת נוחות משופרת בתחזוקה ובגישה למכלולים הדורשים טיפול. עוד בענייני התחזוקה קובצו בכל דגמי סדרה L-H המעודכנים כל נקודות הבדיקה, הגירוז והמילוי בקבוצות צמודות, להקל את הגישה ולקצר את זמן העבודה במסגרת הטיפולים השוטפים. כל המסבים בסרן האחורי הנם סגורים ואינם דורשים תחזוקה שוטפת או גירוז. בכל הדגמים מוצע מאוורר צינון מרכזי בו ניתן לשנות את כיוון סיבובו, לטובת ניקוי מהיר בזמן העבודה. בכך עולה רמת האמינות והשרידות של הכלי, בעיקר בתנאי קיצון, וכמובן – נחסך זמן יקר במהלך העבודה שהיה נדרש לעצירה וניקוי פרטני של סבכת הצינון.

מעמיס אופני וולוו L120H

מעמיס אופני וולוו L120H

עוד משותף לכל המעמיסים החדשים היא תיבת ההילוכים המתקדמת OptiShift, המוצעת מעתה בדור השני שלה, ובמערכת ההידראולית החדשה הפועלת עצמאית – ללא תלות או השפעה מהעומס המופעל עליה או מגובה סל"ד המנוע. מערכת חדשה זו היא האחראית המרכזית, על פי וולוו, לחיסכון הניכר בצריכת הדלק בדגמים אלו ביחס לדגמי סדרה G הוותיקים. עוד מתאפיינת תיבת ההילוכים החדשה ביכולות זינוק והאצה טובים יותר, אך יחד עם זאת היא כוללת מנגנון המשכך ואף מונע את המכות והטלטלות הנגרמות בשל זינוק מהיר מהמקום, כמו גם היא משככת את הבלימה וממזערת את המכות גם במצב זה.

מעמיס אופני וולוו L150H

מעמיס אופני וולוו L150H

מערכות עזר מתקדמות נוספות המוצעות בדגמי סדרה L-H החדשים הן מערכת אוטומטית לייצוב ואיזון הכף לאחר פעולת השפיכה – במטרה לחסוך זמן ולהקל את עבודה המפעיל, כמו גם לאפשר עבודה מדויקת ויעילה יותר; מערכת מתקדמת חדשה למניעת פגיעה בעת נסיעה לאחור משלבת בין מצלמת רוורס, מערכת מראות חדשה, אזהרה ויזואלית וקולית והקרנת הנעשה מאחור על המסך שמול פני המפעיל; הג'וי-סטיק החדש מתיימר להציע ארגונומיות משופרת והוא מאפשר מעתה כיול ותפעול שלוש מערכות הידראוליות נפרדות באמצעותו – בלחיצת כפתור. אותו הג'וי-סטיק מאפשר גם ניהוג המעמיס כולו, כחלופה לגלגל ההגה. יחד עם הניהוג ניתן באמצעות אותה היד ואותו המוט לשלוט גם בפעולות ההידראוליות של הכלי.
לחצו כאן לקבלת כל המפרטים, התמונות וסרטוני הוידאו של המעמיסים האופניים העדכניים של וולוו. יבואנית ולוו לארץ היא חברת מאיר.

מעמיס אופני וולוו L220H

מעמיס אופני וולוו L220H