מנוף זחל חדש מסנבוגן

סנבוגן הגרמנייה (Sennebogen) מרחיבה את היצע מנופי הזחל שלה עם דגם חדש – סנבוגן 6140 E – המשתייך לקטגוריית המשקל של ה-140 טון.
המנוף החדש שוקל 55 טון ויכול להגיע למשקל עבודה של עד 126 טון, כולל משקול. על פי הצהרות היצרנית הוא מסוגל להניף עד 24 טון ברדיוס של 20 מטרים. בסיס המנוף, כולל יחידות הזחלים, תוכנן מחדש עבור דגם זה, ומציע רוחב הניתן לכיוון של 4.6 עד 5.5 מטרים. נתון זה, המשפיע מן הסתם על יציבות הכלי, הוא רחב בכ-20% מהמקובל אצל כלים מתחרים דומים, טוענים בסנבוגן; הוא גם מאפשר להוסיף 11 טון למשקולות הנגד השוקלות 34 טון כסטנדרט, ולהגיע למשקולות של עד 45 טון. גם ה'בום' הבנוי מסבך צינורות מאסיבי הוא חדש לגמרי, קוטרו 1.9 מטרים ואורכו יכול להגיע בגרסה הארוכה ביותר לכדי 63.5 מטרים.

מנוף זחל סנבוגן 6140 E

מנוף זחל סנבוגן 6140 E

היצע המנועים כולל שתי אופציות עם שתי רמות הספק שונות לבחירה – 768 או 966 כ"ס – כאשר עד כה לא פורסם שם יצרנית המנועים. שני המנועים עומדים בתקני פליטת המזהמים העדכניים כיום באירופה. אופציות לבחירה מוצעות גם עם כננות המשיכה, כאשר לסטנדרטית מומנט מרבי של 250 kN וכאופציה מוצעות כננות של 300 ו-350 kN. הכננות מונעות על ידי מנועים הידראוליים עם משאבות בלחץ גבוה.
בסנבוגן מדגישים עוד כי במנוף הזחל החדש טופלו סעיפי תחזוקה, גישה והנדסת אנוש רבים, וכך למשל דלתות המנוע נפתחות הצידה ולא למעלה, הוסף מעקה על יחידת המנוע לטובת שיפור הבטיחות, המדרגות הנשלפות בכדי לאפשר עליה על חופת המנוע תוכננו מחדש, וכך גם אופן הוצאתם והחזרתם למקום, הקבינה קיבלה חיזוקים מבניים ושיפור ברמות הבידוד, אמצעי התפעול וסביבת המפעיל עוצבו מחדש ודלת הכניסה אליה התרחבה משמעותית במטרה להקל את הכניסה והיציאה ממנה.
יבואנית סנבוגן לארץ היא חברת קומסקו.