היטאצ'י W150-6

מעמיס 12 טון חדש מהיטאצ'י

היטאצ'י W150-6

היטאצ'י W150-6

היטאצ'י משיקה בהולנד את המעמיס האופני החדש ZW150-6 המחליף את היטאצ'י ZW150-5 שייצורו יופסק; כקודמו כך משתייך גם היטאצ'י ZW150-6 החדש לקטגוריית המשקל של 12.0 טון בקירוב.

היטאצ'י W150-6

היטאצ'י W150-6

עיקר השינוי והעדכון בדגם החדש ביחס לקודמו הוא במנוע; את מנוע האיסוזו הוותיק מחליף כאן מנוע קאמינס עדכני – קטן יותר בנפחו וחלש יותר בהספקו (4.5 ליטר עם 140 כ"ס בהשוואה ל-5.2 ליטר עם 152 כ"ס), אך מבטיח להציע צריכת דלק נמוכה משמעותית, עקומת מומנט שטוחה ויעילה יותר וכמובן – עמידה בתקני פליטת המזהמים העדכנית (שלב 6 באירופה). הכוח מועבר אל כל הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטאטית.

בהיטאצ'י מייעדים את המעמיס החדש כקודמו למגזרי הבניין, הסלילה ולשימוש תעשייתי. כמו כן פונים בהיטאצ'י עם ה-ZW150-6 החדש גם למגזר החקלאי ולתעשיות המחזור, עם תוספות רלוונטיות דוגמת רשתות הגנה, מסננים משופרים, הגנה על השמשה הקדמית ומערכת סינון אוויר בלחץ לקבינה.
כבדגם היוצא כך מוצעות גם כאן שלוש אופציות שונות לזרועות – סטנדרט, הי-ליפט ו-kinematic – לפי הדרישה והצורך, עם גובה פין כף מרבי, שאף הוא לא השתנה, הנע מ-3.83 עד 4.20 מ'.

היטאצ'י W150-6

היטאצ'י W150-6

מערכת בקרת העומס החשובה בעיקר מן ההיבט הבטיחותי (מונעת הרמת משקל יתר) היא חדשה כאן, ומתיימרת להציע פעולה מדויקת ויעילה יותר – בעיקר בעבודה עם מזלג. גם מערכת מניעת החלקת גלגלים (בעיקר לתנאי שלג ובוץ) היא חדשה ומתיימרת להציע ביצועים עדיפים על מערכת ההינע בדגם היוצא; בהיטאצ'י מסבירים כי שיפור המערכת בא לידי ביטוי בעיקר בעומס נמוך, דוגמת פינוי שלג או עבודות ניקוי/פינוי על מצע חלקלק, ובכך נחסך דלק ומצטמצם הבלאי לצמיגים.
גם הקבינה עברה עדכונים ורענונים קלים, שעיקרם בידוד טוב יותר, הנדסת אנוש משופרת והוספת מצלמה אחורית עם גלאי תנועה לרשימת הציוד הסטנדרטי.
היטאצ'י W150-6 כבר נמכר כדגם 2018. יבואנית היטאצ'י לארץ היא חברת צ.מ.ד.

היטאצ'י W150-6

היטאצ'י W150-6