דוסאן DL420-5

שיפור המעמיסים בדוסאן

דוסאן DL300-5

דוסאן DL300-5

דוסאן הקוריאנית מחליפה את המעמיסים האופניים במשקלי עבודה שבין 19-33 טון במשופרים, מעודכנים ויעילים יותר; הכוונה למעמיסים דוסאן DL300-5, דוסאן DL350-5, דוסאן DL420-5, דוסאן DL450-5 ודוסאן DL550-5 שמוצעים מעתה לאחר רענון מקיף במטרה להותירם תחרותיים בסגמנט. המעמיס הגדול בהיצע – דוסאן DL580-5 שהושק אך לפני חודשים ספורים – אינו כלול בין הכלם שעברו רענון ושדרוג, מן הסתם בשל היותו החדש והמעודכן ביותר בהיצע. יודגש כי כל השדרוגים, התוספות והשיפורים המוצעים אצל מעמיסים אלו מעתה מהווים חלק מהאבזור הסטנדרטי, ואינם כרוכים בתוספת תשלום.

דוסאן DL350-5

דוסאן DL350-5

כל השיפורים והשדרוגים מתמקדים בסביבת המפעיל, במטרה להגביר את רמת הבטיחות, הנוחות בעבודה וכפועל יוצא – את התפוקה. הקבינה עוצבה מחדש מבחוץ בכל הקשור לבטיחות הנמפעיל ואנשי התחזוקה, באמצעות הוספת ידיות אחיזה ושינוי עיצוב הידיות הקיימות. כמו כן הוספו משטחי דריכה והמדרגות מתיימרות להציע יותר אחיזה ועוד מקום לדרוך. החיווט בקבינה ובסביבתה תוכנן והונח מחדש, וכעת ניתן היה למקם מחדש – באופן יעיל ונוח יותר – את הצופר, הפנסים ומצלמות הצד והרוורס.

דוסאן DL420-5

דוסאן DL420-5

כל המעמיסים הרלוונטיים מקבלים מעתה ארגז כלים מפלדה המחובר מחוץ לכלי, כסטנדרט, וכל המכסים לנוזלים – דלק, שמן ונוזל הידראולי – עוצבו מחדש להקל את הפתיחה והסגירה, וניתנים מעתה לנעילה באמצעות מפתח.
בתוך הקבינה השינויים משמעותיים יותר; כל יחידת התפעול – ה'ג'וי-סטיק' – היא חדשה והיא כוללת כפתורים ומתגים חדשים ועיצוב כללי ארגונומי יותר, המבטיח זמני תגובה קצרים יותר ונוחות גבוהה יותר בעבודה, בעיקר לאורך זמן. בין היתר עוצב מחדש מתג ה-Forward-neutral reverse (FNR) בגב ה'ג'וי-סטיק' עם הבטחה לקלות רבה יותר בתפעול, ונוחות גבוהה יותר בשינויי כיוון נסיעה תכופים.

דוסאן DL450-5

דוסאן DL450-5

מעתה מוצע כסטנדרט בכל המעמיסים הרלוונטיים של דוסאן וילון גלילה על החלון האחורי, למניעת חדירת קרני שמש חמות אל תוך הקבינה ועל גב המפעיל. מחזיק הכוסות עוצס מחדש ומיקומו שונה לפינה הקדמית-ימנית בתוך הקבינה והתווספו מתלים סביב, להקל תליית חפצים או בגדים. גם המראות חדשות – הן בעיצובן והן בנקודות חיבורן לקבינה.
יבואנית דוסאן לארץ היא חברת אמקול

דוסאן DL550-5

דוסאן DL550-5