מלגזון Tora-Max

המלגזון התחרותי של טויוטה

טויוטה משיקה מלגזון חשמלי למפעיל הולך המוגדר כ"כרטיס הכניסה לתחום". המלגזון התחרותי מושק תחת המותג Tora-Max – מותג בבעלות טויוטה המציע מגוון מלגזונים וציוד הרמה בסיסי, במחירים תחרותיים וזולים יותר ביחס לציוד דומה הממותג כטויוטה.
המלגזון החשמלי החדש – Tora-Max walkie – מסוגל להרים ולשאת מטען עד למשקל של כ-1.8 טון. הוא פונה אל קהל צרכנים הנמצא בשלב בבית העסק שלהם בו הוא מבקש לעבור ממלגזונים הנדחפים ידנית למלגזונים הפועלים על חשמל, ולשם כך מוצע דגם שאנשי היצרנית מגדירים אותו כ"קשוח, אמין, עמיד, רב עוצמה ותחרותי במחירו".

מלגזון Tora-Max

מלגזון Tora-Max


בטויוטה מדגישים עוד את נוחות וקלות הטיפול, בכלל זה הגישה אל המצבר והחלפתו. למלגזון מטען מובנה, כך שניתן לחברו לשקע החשמל ללא התאמות מיוחדות, הוא מסוגל למהירות נסיעה מרבית של 5.4 קמ"ש, כאשר ניתן להכניס את הכלי למצב "נסיעת צב" במהירות איטית, למצבים בהם נדרשת זהירות בעת ההובלה, הן בשל אופי וסוג המטען והן בשל המצע עליו נוסעת המלגזה, או ביצוע פנייה 'על הציר', הדורשת אף היא משנה זהירות. לצורך סיבוב מלא נדרש מרווח של 2.36 מ' בלבד.
בטויוטה מציעים את ה-Tora-Max walkie במחיר של 3,000$ (בארה"ב). החברה מציעה אחריות של 12 חודשים או 1,000 שע"מ – הקודם ביניהם. יבואנית ציוד ההרמה של טויוטה לארץ היא חברת יוניון רכב תעשייתי מחולון.